قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: برای عظمت حضور و تکریم حاج قاسم سلیمانی هر ایرانی با عکسی از ایشان در راهپیمایی  ۲۲ بهمن شرکت خواهد کرد.

حضور هر ایرانی در ۲۲ بهمن با عکسی از شهید سلیمانیبه گزارش خبرنگار حوزه  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز یکشنبه در حاشیه نشست خبریِ راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران گفت: این روز امسال مزین خواهد بود به نام سردار سرلشکر پاسدار شهید قاسم سلیمانی؛ همچنین این مراسم وعده‌گاهی است برای اعلام وفاداری به ادامه راه این شهید بزرگوار و پرچم داری جبهه مقاومت در ایران و منطقه.

او با اشاره به اهداف و پیام‌های دیگر یوم‌الله ۲۲ بهمن ادامه داد: انشاالله مردم در بیش از ۵ هزار نقطه ایران حضور خواهند داشت. پیام دیگر این راهپیمایی پاسخ کوبنده به رژیم جلاد و خون آشام آمریکا و هشدار برای خروج هرچه سریعتر آن‌ها از منطقه خواهد بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انشاالله همه برای خلق حماسه در پای صندوق‌های رای آماده خواهند بود.

لطفی بیان کرد: برای عظمت حضور و تکریم سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی انشاالله هر ایرانی با عکسی از ایشان در راهپیمایی  ۲۲ بهمن شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار