بازیگر مشهور فیلم‌های اکشن اعلام کرد یک میلیون یوان معادل ۱۴۰ هزار دلار برای کمک به تولید واکسن ویروس کرونا اهدا می‌کند.

کمک ۱۴۰ هزار دلاری جکی چان به تولید واکسن کرونابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، جکی چان، بازیگر، کارگردان و تهیه کننده مشهور هنگ‌کنگی، اعلام کرده است برای کمک به تولید واکسن ویروس کرونا مبلغ یک میلیون یوان (۱۴۰ هزار دلار) اهدا می‌کند.

چان در این خصوص گفت: «علم و فن‌آوری کلید غلبه بر این ویروس هستند، و فکر می‌کنم مردم بسیار دیگری هم مانند من فکر می‌کنند و امیدوارم هرچه سریع‌تر یک پادزهر ساخته شود.» او در ادامه افزود: «مهم نیست که چه سازمان و یا فردی این کار را می‌کند و پادزهر را می‌یابد می‌خواهم با یک میلیون یوان از آن‌ها تشکر کنم.»

این بازیگر فیلم‌های مشهور گفت نمی‌خواهد هم‌وطنان خود را ببیند که با ویروس کرونا دست به گریبان هستند و برخی از آن‌ها جان خود را از دست می‌دهند درحالی‌که می‌توانستند از زندگی لذت ببرند. او همچنین گفت برای تهیه ماسک و سپر‌های حفاظتی نیز کمک کرده است.

به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا، سازمان بهداشت جهانی اعلام وضعیت اضطراری در خصوص این ویروس کرده است، چیزی که چین آن را «رمان پنومونی ویروس کرونا» نامیده است. این ویروس برای نخستین بار در ماه دسامبر ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین دیده شد و از آن زمان تاکنون به بیش از ۲۵ کشور دیگر جهان راه یافته و در چین بیش از ۳۷ هزار نفر را آلوده کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار