مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: ۲ هزار نفر از مردم هفت شهرستان جنوبی این استان در طرح اقدام ملی مسکن، واجد شرایط شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا شاهرخی مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: در مجموع هفت شهرستان جنوبی استان کرمان سه هزار و ۳۴۱ نفر در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که تعداد ۲ هزار نفر واجد شرایط شدند.

او با بیان اینکه برای سرعت بخشیدن به بررسی و کنترل مدارک، ثبت‌نام‌کنندگان طبق برنامه‌ریزی مراجعه کنند، تصریح کرد: متقاضیان شهرستان جیرفت می‌توانند از ۱۵ تا ۲۵ بهمن‌ماه به مدت ۱۰ روز به ترتیب حروف الفبا که اعلام شده به اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان مراجعه کنند.

شاهرخی گفت: همچنین در تاریخ اعلام شده برای سهولت انجام کار در شهرستان‌های عنبرآباد، رودبارجنوب، قلعه‌گنج، کهنوج، فاریاب و منوجان متقاضیان می‌توانند در شهرستان محل سکونت خود به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

مدیر مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان بیان داشت: دولت در خصوص خانه‌دار شدن مردم مناطق مختلف کشور، طرح مهم اقدام ملی مسکن را از اواخر سال گذشته و اوایل امسال آغاز کرد و این طرح به سرعت در حال انجام است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار