مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط فوتبال ما سخت است و با وضعیت موجود و با توجه به سابقه‌ای که دارم، شاید بتوانم کمک کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب کاشانی، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در حاشیه آخرین روز ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران بیان کرد: من آمدم تا برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کنم. شرایط فوتبال ما سخت است و با وضعیت موجود و با توجه به سابقه‌ای که دارم، شاید بتوانم کمک کنم و تصمیم گرفتم که در این شرایط ثبت نام کنم.

او در مورد شرایط این روز‌های فوتبال ایران اظهار کرد: اتفاقات خاصی در فوتبال افتاده و همه را نگران کرده است. مسائل مربوط به میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا، ویلمتوس، طلب بازیکنان و برانکو ایوانکوویچ باعث مشکلات در فوتبال ما شده است و مردم را نگران کرده است.

کاشانی در خصوص بدهی‌های فدراسیون فوتبال و طلب مارک ویلموتس گفت: من هنوز قرارداد ویلمتوس را ندیده ام. باید دید که من آیا انتخاب می‌شوم یا خیر. اگر توانستم ثبت‌نام کنم، باید ادامه دهنده را فدراسیون باشیم. اگر فدراسیون قرادادی بسته است که غرامتی در آن وجود دارد، باید آن را پرداخت شود، اما الان نمی‌توان درباره آن قضاوتی کرد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره مهندسی شدن انتخابات خاطرنشان کرد: من هم این را شنیدم و طبیعی است که این اتفاقات رخ دهد، اما من وظیفه خود را دانستم که ثبت‌نام کنم و امیدوارم هر کسی که انتخاب می‌شود در جهت خدمت به فوتبال ما قدم بردارد. وقتی ما در AFC به شیخ سلمان رای می‌دهیم، باید انتظار داشته باشیم که علیه ما بیانیه‌ای صادر نشود. در همان موقع هم فیفا هم گفت که آسمان هوایی ایران پرخطر است و این زمینه‌ای برای بیانیه AFC شد.

وی در خصوص حضور بازنشستگان در فدراسیون گفت: به نظر من در ورزش بازنشسنگی معنی نمی‌دهد و کسانی در راس ورزش دنیا کار می‌کنند، سن برای آن‌ها مد نظر نیست، اما با تصویب مجلس شورای اسلامی در این رابطه شرایط فرق می‌کند.

حبیب کاشانی درباره اینکه آیا برای ثبت نام در پست ریاست فدراسیون امضاء ۱۰ عضو مجمع را گرفته بود، گفت: امروز به امضاء‌ها احتیاجی نبود، اما در روز‌های آتی باید امضاء‌های لازم به فدراسیون ارائه شود. برای ثبت نام ابتدایی مدارک تحصیلی و سوابق کاری نیاز بود و باید فرم‌های حراست پر می‌شد. در روز‌های آینده هم باید فرم‌های لازم ارائه شود.

او درباره نایب رئیس‌های مدنظرش گفت: طبق مشورتی که داشتم، محمود اسلامیان را برای نایب رئیسی اول، حیدر بهاروند برای نایب رئیسی دوم و عبدالحسینی را برای نایب رئیسی بانوان انتخاب کردم.

او ادامه داد: قریب و جلالی (مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران) برای ریاست ثبت نام کرده اند. اکنون مرحله اول است و پس از تایید صلاحیت‌ها درباره سایر مسائل صحبت می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
به خاطرپول
آخرین اخبار