جدیدترین ویدئوی فاش شده از گلکسی Z Flip

به تازگی ویدئوی جدیدی از گلکسی Z Flip فاش شده است که اطلاعات تازه‌ای در اختیار ما قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر تصاویری که به تازگی از گلکسی Z Flip، گوشی منعطف جدید سامسونگ، منتشر شده برای شما کافی نیست باید بگوییم که اطلاعات بیشتری از این دستگاه فاش شده است که به ما برای شناختن بهتر آن کمک می‌کند. ویدئوی جدیدی در فضای مجازی فاش شده است که این دستگاه صدفی را با بیشتر از گذشته بررسی می‌کند.

اطلاعات جدید به دست آمده از گوشی منعطف سامسونگ

از اطلاعاتی که توسط این کلیپ به دست آمده می‌توان به محل عرضه دستگاه جدید سامسونگ اشاره کرد. ابتدا قرار است گوشی Z Flip سامسونگ در فرآیند راه اندازی با لوگوی AT&T در آمریکا عرضه شود. اگر تاکنون شکی بر این بود که گوشی جدید سامسونگ در آمریکا عرضه شود با اطلاعات مذکور دیگر اطمینان لازم حاصل شده است.

در ادامه ویدئوی فاش شده از گلکسی Z Flip را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: اولین تصاویر واقعی پرچمدار جدید سامسونگ فاش شد


ادعاهای ثابت شده توسط ویدئوی جدید گلکسی Z Flip

به نظر می‌رسد این ویدئوی کوتاه همچنین چند ادعا دیگر راجع به Z Flip را تائید می‌کند. از جمله ادعا‌های ثابت شده در این ویدئو می‌توان به تراشه اسنپدراگون +۸۵۵، صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رزولوشن غیرمعمولی ۲۶۳۶ در ۱۰۸۰ و ۲۵۶ گیگابایت رم داخلی اشاره کرد. همچنین همانطور که ادعا می‌شد می‌توان از این گوشی هنگامی که به صورت نیمه خم شده استفاده کرد.

علاوه بر همه این موارد انتظار می‌رود که این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم، دوربین دوگانه اصلی، حفره درون صفحه نمایش تکی و صفحه نمایش خارجی ۱ اینچی اشاره کرد. درضمن باید به یاد داشته باشید که خبری از اسلات میکرو‌اس‌دی یا جک هدفون نیست.

زمان عرضه گلکسی Z Flip

به احتمال خیلی زیاد گوشی گلکسی Z Flip در تاریخ ۱۱ فوریه در رویداد معروف ساسمونگ با نام آنپکد رونمایی شود. بعضی از شایعات ادعا می‌کنند که فروش یا پیش‌فروش این دستگاه از تاریخ ۱۴ فوریه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار