دهمین شب جشنواره تئاتر فجر با اجراهای مختلف در بخش خیابانی و صحنه ای به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دهمین شب از جشنواره تئاتر فجر با استقبال بی نظیر مخاطبان به پایان رسید. نمایش «همه فرزندان مکبث» نخستین اجرای خود را در دهمین شب از جشنواره تئاتر فجر آغاز کرد و سالن انتظار برای این نمایش مملو از جمعیت بود. این نمایش به نویسندگی مهدی شفیعی زرگر و کارگردانی مجتبی رستمی فر از اهواز روی صحنه رفت.

نمایش «کریملوژی» نوشته مهران رنجبر به نویسندگی رضا بهرامی نیز در سالن چارسو به اجرا رفت، این نمایش همانند اجرای عمومی خود با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شد و بسیاری از مخاطبان برای تماشای این نمایش روی زمین نشستند.

نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه».. به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی در تالار قشقایی روی صحنه رفت.

نمایش‌های خیابانی نیزمانند شب‌های گذشته با استقبال مخاطبان اجرا شد و مخاطبان بسیاری برای تماشای آن به محوطه تئاتر شهر آمدند، گویی هر چقدر از جشنواره تئاتر فجر می‌گذرد و به روز‌های پایانی می‌رسیم مخاطبان بیشتری از این جشنواره اطلاع پیدا کرده و برای تماشای نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ ای به تئاتر شهر و تماشاخانه ایرانشهر می‌آیند، درست است که سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اطلاع رسانی خوبی را انجام داد امابهبود کیفیت اطلاع رسانی جشنواره نیازمند همکاری ارگان‌های مختلفی از جمله شهرداری است. در محوطه تئاتر شهرتبلیغات خوبی برای سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر انجام شده است و حتی در ایستگاه متروی تئاتر شهرنیز تبلیغات این دوره از جشنواره را می‌بینیم، اما متاسفانه هر چقدر که از تئاتر شهر دور می‌شویم تبلیغات بسیار کم رنگ‌تر می‌شود.

گفتنی است سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر فردا (۲۰ بهمن ماه) آخرین اجرا‌های خود را روی صحنه می‌برد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار