در پی رحلت عالم مجاهد آیت الله نور الله طبرسی دو روز عزای عمومی در مازندران اعلام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده، ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران در پی ارتحال عالم ربانی آیت الله طبرسی در پیامی مشترک رحلت این عالم مجاهد را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:
 
بی شک امروز فقدان آیت الله طبرسی در عرصه‌های مختلف، ضایعه‌ای بزرگ برای استان به شمار می‌آید و غم در گذشت آن مرد خدا برای همه مردم ولایتمدار مازندران، گران و سنگین است.

اینجانبان باتاثر بسیار فراوان، ضایعه مولمه در گذشت عالم و مجاهد روحانی، شادروان آیت الله نور الله طبرسی را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم ولایتمدار و عالم دوست استان بویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، حوزه‌های علمیه و علمای گرانقدر تسلیت عرض کرده ، از آستان خداوند قادر متعال، برای آن عالم سعید فقید، مغفرت، علو درجات ورضوان الهی و برای بازماندگان و همه دلدادگان خاندان علمای دین صبر جمیل واجر جزیل مسالت می‌نماییم و امیدواریم خداوند بزرگ همه مارا رهرو راه آن مجاهد ربانی قراردهد.

بدینوسیله به منظور  تکریم و تعظیم شخصیت فاخر و بزرگ عالم و مجاهد انقلابی، زنده یاد آیت الله نور الله طبرسی، اینجانبان روز‌های یکشنبه ودوشنبه، بیستم و بیست و یکم بهمن ماه ۹۸ را در استان مازندران عزای عمومی اعلام می‌کنیم.

 
محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری
احمد حسین زادگان استاندار مازندران
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.