ابر بارانش گرفته ودوزیست برای علاقمندان به سینما در روز ششم، به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ششمین روز نوزدهمین جشنواره فیلم‌فجر شیراز در تالار حافظ شیراز از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه آغاز می‌شود و در سانس نخست فیلم ابر بارانش گرفته اثر مجید برزگر برای تماشاگران اکران می‌شود.

در فیلم ابر بارانش گرفته نازنین احمدی، علی ثانی فر، مزدک میر عابدینی، ارشیا نیک بین و حمیدرضا ملکی بعنوان بازیگر حضور دارند و قصه سارا پرستار ۳۵ ساله‌ای را روایت می‌کند که به بیمارانش کمک می‌کند تا آرام شوند، حتی آن‌ها که امیدی به زنده ماندنشان نیست.

سانس ساعت ۱۹ تالارحافظ شیراز به درخت گردو محمدحسین مهدویان با بازی پیمان معادی و مهران مدیری اختصاص دارد، اثری که برای دومین بار در این مکان اکران می‌شود و با استقبال مخاطبین روبرو بوده است.

فیلم دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد یکی دیگر از آثار پر مخاطب جشنواره فیلم فجر تهران است که قرار است ساعت ۲۲ روز یکشنبه در تالار حافظ به روی پرده برود.

در این فیلم جواد عزتی، هادی حجازی فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی، سعید پورصمیمی، مانی حقیقی و پژمان جمشیدی حضور دارند و فیلم با صحنه شاد یک عروسی آغاز می‌شود و شخصیت‌های اصلی اش را در قالب طنز به مخاطب معرفی می‌کند.

در سالن نارنجی هنرشهر آفتاب فیلم‌های روز صفر سعید ملکان و شنای پروانه محمد کارت در سانس ۱۹ و ۲۱ و ۳۰، روز خوبی را برای تماشاگران سینما رقم می‌زند و سالن آبی هنرشهر آفتاب شیراز، ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۰ بهمن درخت گردو آخرین فیلم محمدحسین مهدویان را اکران می‌کند و ساعت ۲۰ و ۳۰ فیلم ابر بارانش گرفته سعید برزگر را به روی پرده نقره‌ای می‌برد.

پردیس گلستان شیراز هم در ششمین روز فیلم لباس شخصی امیر عباس ربیعی را در سانس ۲۱ نمایش می‌دهد، اثری که با داستانش مورد توجه قرار گرفته و همچنان استقبال از اکرانش ادامه دارد.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز از پانزدهم بهمن آغاز شده و سه شنبه ۲۲ بهمن به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار