سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، روز شنبه از مورد هدف قرار دادن ۲ موضع متعلق به جنبش حماس خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جروزالم پست، درپی حمله راکتی حماس به جنوب اراضی اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲ موضع متعلق به جنبش مقاومت فلسطین، حماس در نوار غزه را مورد حمله قرار داده است.

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد در این حمله ۲ موضع  متعلق به حماس در غزه توسط واحد زرهی و تانک‌های ارتش صهیونیستی هدف قرار گرفته و گفت این اقدام پاسخی به حمله راکتی تازه از نوار غزه است.

یک فروند راکت روز شنبه پس از شلیک شدن از نوار غزه، به منطقه‌ای غیرمسکونی در یکی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین هم مرز با نوار غزه اصابت کرد. درپی این شلیک هشدارهای حمله راکتی در مناطقی از جنوب اراضی اشغالی به صدا در آمده است.

در اوایل ماه جاری میلادی، تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که روابط خود را با آمریکا و رژیم صهیونیستی را درپی اعلام جزئیات معامله قرن، قطع خواهد کرد.

جلسه فوق العاده وزرای خارجه اتحادیه عرب نیز این توافق را رد کرده و از جامعه جهانی خواسته تا با هرگونه تلاش رژیم صهیونیستی برای اجرای آن مقابله کنند. روز شنبه نیز رئیس پارلمان کویت به نشانه اعتراض، پرونده معامله قرن را به سطل زباله انداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار