سردار اشتری گفت: پیام شهدا این است که پای میز مذاکره نرویم و بر روی پای خود بایستیم و استقلال داشته باشیم.

پیام شهدا این است که پای میز مذاکره نرویم/ با حضور باشکوه در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیمبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم یادواره ۱۱۹ شهید پلیس آگاهی ناجا و رونمایی از کتاب «من سرهنگ هستم»،گفت: هر چه از شهدا بگوییم کم‌ گفته‌ایم، برگزاری اینگونه از مراسم‌ها به نفع  خود ما است.

وی افزود: شهدای عزیز راهشان را انتخاب کردند و مزدشان را گرفتند، بحمدلله در بهترین مکان هستند.

سردار اشتری تصریح کرد: دیروز صبح در گلزار شهدای شهر کاشان بودم، حین زیارت قبور شهدا، خانمی را دیدم که اصرار کرد بر سر مزار شهید ما بیا و فاتحه‌ای بخوان، از او پرسیدم که نسبت شما با شهید بزرگوار چیست؟ آن خانم جواب داد که هیچ نسبتی با این شهید ندارم و صرف اینکه هر چه خواستم از این شهید گرفته‌ام بر مزار او حاضر می شوم و فاتحه می‌خوانم.

وی افزود: مبادا خانواده‌های شهدا این تصور را کنند که فراموش شدند، با اینکه از ما تصور و توقع انجام کاری را ندارند، اما وظیفه ما است که به فکر خانواده شهدا باشیم و یاد این عزیزان را گرامی بداریم.

فرمانده ناجا ادامه داد: کتاب من سرهنگ هستم را مطالعه کرده و حتی در دیداری که در محضر مقام معظم رهبری بودم یک جلد از این کتاب را تقدیم رهبر انقلاب کردم.

وی افزود: وجه تمایز پلیس تراز انقلاب اسلامی با پلیس سایر کشور‌ها در این است که با وجود اقتدار و صلابت با رعایت ادب و احترام به شهروندان، آسایش خاطرشان را نیز فراهم کنند.

سردار اشتری گفت: اخیرا در ماموریتی که در گلپایگان انجام شد و جزییات آن به من گزارش شد، ماموران پلیس یک باند سارق را تعقیب کرده و در کوچه‌ای این متهمان را به دام انداختند، از طرفی یک خانم به همراه دختر بچه اش در حال عبور بودند که ماموران پلیس عملیات را متوقف کرده و در یک کوچه پایین‌تر تمام متهمان را به بازداشت کرد، ناگفته نماند که یکی از ماموران ناجا نیز در این درگیری به شهادت رسید.

وی افزود: پیام شهدا این است که پای میز مذاکره نرویم و بر روی پای خود بایستیم و استقلال داشته باشیم. انشاءالله با حضور باشکوه در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم.

فرمانده ناجا گفت: دیدید که مردم در تشیع شهید حاج قاسم سلیمانی چه کردند، در تبریز، تهران، اصفهان، کرمان و دیگر شهر‌های کشور عظمت این مراسم دیده شد.

رتبه دوم ناجا در نظرسنجی مردمی

وی افزود: همکاران بنده در اقصی نقاط کشور در حال اجرای ماموریت‌های خود هستند و با هوشیاری که دارند توانسته اند امنیت کشور را ارتقا دهند.

سردار اشتری گفت: افتخار نیروی انتظامی این است که در حال خدمت به مردم است و ۱۳ هزار شهید ناجا گواه این موضوع است.

وی افزود: با برنامه ریزی که انجام شده تلاش می‌کنیم تا در تمام استان‌ها یاد شهدای ناجا گرامی داشته شود.

فرمانده ناجا گفت: در نظر سنجی‌ای که توسط ۴ مرکز افکار سنجی معتبر کشور صورت گرفت، نیروی انتظامی در رتبه دوم نهاد‌های کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: ناجا ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار