معاون اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و کشور سه رکن اسلام، مردم و رهبری را نشانه گرفته‌اند، گفت: مدیران با مردمداری، عملکرد شفاف و صادقانه، انجام کارهای جهادی و انقلابی به تثبیت نظام اسلامی کمک کنند.

مدیران با انجام کارهای جهادی به تثبیت نظام کمک کنندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، این مسوول امنیتی در نشست اعضای شورای اداری خاش اظهار داشت: تثبیت نظام بدون پشتوانه مردمی میسر نیست و مدیران باید بدانند که سرریز ناکارآمدی آنها هزینه برای نظام و کشور بوده و سوژه امنیتی خواهد بود.

او  افزود: در فضای غبارآلود مجازی و رسانه‌ای مشاهده می‌شود که برخی از مدیران نقش اپوزسیون را می‌گیرند، بنابراین توصیه می‌کنیم که روحیه انتقاد پذیری در مدیران تقویت شود و برای مردم پاسخی شفاف داشته باشند.

این مسوول امنیتی بر اهمیت تربیت فرزندان مطالبه‌گر در مدارس و دانشگاه‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه ۱۳۵ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان علیه کشورمان فعالیت دارند بایستی تلاش شود که به مطالبات مردمی به خوبی پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: بالای ۹۵ درصد مردم سیستان و بلوچستان وفادار به اسلام و انقلاب بوده و با ویژگی نحابت، صبوری، اوصاف نیک، روحیه استکبارستیزی و مبارزه با بیگانگان از ارزش‌های اسلام و میهن صیانت می‌کنند.

این مقام امنیتی تصریح کرد: تحریک گسل‌های قومی، مذهبی و اجتماعی منجر به ایجاد درگیری‌های داخلی و آسیب وارد شدن به نظام می‌شود بنابراین این مباحث از خواسته‌های دشمنان بوده و در اتاق‌های فکر و جنگ‌های هیبریدی و عملیات‌های روانی، فرهنگی، اقتصادی و معیشتی و اجتماعی به آنها توجه می‌شود.

او  تاکید کرد: افسران جنگ نرم ما باید برای افشاگری توطئه‌های دشمنان علیه حاکمیت و مردم تقویت شوند و متناسب با کارکردهای دشمن و متناسب با شرایط و زمان با تهدیدات مقابله کنیم.

فرماندار خاش نیز با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی مظهر اقتدار ملی و تجلی اراده ملت برای مقابله با دشمنان استکباری و طاغوتی است.

صاحب گل صالحی اظهار داشت: مردم ایران در دو آزمون بزرگ شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند ابهت و عظمت این نظام را به دنیا نشان می‌دهند.

امامان جمعه شیعه و سنی خاش هم با تجلیل از خدمات نظام و دولت در حوزه‌های مختلف بر ضرورت و اهمیت دشمن شناسی و مقابله با تهدیدات دشمنان تاکید کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار