در مراسمی با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و استاندار قزوین بهره برداری از پست برق ۶۳/۲۰ کیلوولت در معلم کلایه آغاز شد.

پست ۶۳/۲۰ کیلوولت معلم کلایه به بهره برداری رسیدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عصر شنبه در مراسمی با حضور محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محرم ریاست جمهوری، جمالی پور استاندار، عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری، اکرم نجفی مدیرکل دفتر روستایی استانداری و جمعی از مسئولان محلی بهره برداری از پست ۶۳/۲۰ کیلوولت معلم کلایه آغاز شد.

این پست برق در زمینی به مساحت ۸ هزار مترمربع با ۱۲ میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان ساخته شده است و از خط ۶۳ کیلو ولت دو مداره بیدستان به معلم کلایه و رجایی دشت به طول ۲۰ کیلومتر تغذیه می‌شود.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این مراسم اظهار داشت: با همه فشار‌های ناشی از تحریم و مشکلاتی که دشمنان برای کشور ایجاد کرده اند شاهد اجرای طرح‌های مهم عمرانی و زیربنایی هستیم که بیانگر عزم جدی خدمتگزاران در توسعه کشور است.

او بیان کرد: امروز کشور در شرایطی است که نفتی صادر نمی‌کند و تأمین منابع مالی برای اجرای طرح‌های عمرانی بسیار سخت و مشکل شده، اما می‌بینیم که همچنان پروژه‌های مختلفی در سطح شهر‌ها و روستا‌ها به بهره برداری می‌رسد و مردم از خدمات آن برخوردار می‌شوند.

استاندار قزوین با اشاره به دستاورد‌های انقلاب و حساس بودن شرایط کنونی کشور از مردم خواست در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز انتخابات با حضور گسترده خود دشمنان را مأیوس کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.