مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۹ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث شنبه ۱۹ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۲۰ فقره سرقت در بابل
 
سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو، منزل و اماکن خصوصی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۱ بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق شدند یک متهم را در این رابطه شناسایی کنند افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سردار میرفیضی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد گفت: وی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سارقان تجهیزات مخابراتی در فریدونکنار به دام افتادند

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، سارقان تجهیزات مخابراتی را که از پیمانکاران شرکت مخابرات بوده اند، شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فریدونکنار از تلاش برای شناسایی و دستگیری مالخر در این پرونده خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲۰ فقره سرقت در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۹ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۲۰ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او همچنین از دستگیری ۲۹ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی نیز خبر داد و افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۴۶ موتور سیکلت و ۲۰ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند.

دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق در چالوس

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع شهرستان موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق سیم برق در این شهرستان شدند.

او افزود: ماموران با تقویت گشت‌های انتظامی در عملیاتی ضربتی متهمان را در حین سرقت سیم برق از یکی از شبکه‌های توزیع در این شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی چالوس، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و باغات در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغات بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق سابقه را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی، باغات در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.