فدراسیون کشتی با توجه به درخواست هیأت کشتی استان زنجان اتفاقات افتاده در مورد میثم نصیری را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال اینکه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد امیرحسین مقصودی را جانشین میثم نصیری در وزن ۶۵ کیلوگرم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا کرد، هیأت کشتی استان زنجان نسبت به تضییع حق کشتی گیرش به علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نامه نوشت و خواستار احقاق حق شد.

بر همین اساس حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی در این مورد گفت: میثم نصیری کشتی گیر شایسته کشورمان است و بعد از اینکه نامه‌ای را به صورت رسمی از هیأت کشتی زنجان دریافت کردیم، رئیس فدراسیون کشتی در این مورد ورود پیدا کرد، چراکه فدراسیون کشتی در این موارد به لحاظ اداری شأن ورود و نظارت دارد.


بیشتر بخوانید: دلیل اعزام «عباس جدیدی» به مسابقات کشتی قهرمانی آسیا مشخص شد


قهرمان جهان تصریح کرد: البته به نظر می‌رسد کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در خصوص نفرات شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا در هیچ جایی اشاره به انجام انتخابی صرف و رودر رو در مسابقات نداشته است و نظر بر این بوده که نفرات منتخب اول تا سوم در اردو‌ها حضور داشته باشند و با توجه به صلاحدید کادر فنی به هریک از رقابت‌ها اعزام شوند.

لازم به ذکر است با توجه به نظر کادر فنی قرار بود که انتخابی درون اردویی در وزن ۶۵ کیلوگرم بین امیرحسین مقصودی و میثم نصیری انجام شود که نصیری در این دیدار حاضر نشد.


بیشتر بخوانید: نام جام یادگار امام (ره) به جام عبداله موحد تغییر می‌کند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار