دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین گفت: شهرداری به بهانه تحویل و تحول در مسکن مهر، نباید از خدمات رسانی به ساکنین مسکن مهر جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی طارمی دادستان نایین گفت: با وجود اینکه شهرستان نایین از موقعیت و ویژگی خاصی برخوردار است، اما مطالبات مردم به صورت جدی و حساس پیگیری نمی‌شود و مسئولین بدانند فاصله گرفتن از مردم علی رغم اینکه خصلت زیاد خوبی نیست، بلکه باعث انزوا آن‌ها نیز می‌شود و ارتباط امروز مسئولین با مردم با آرمان‌هایی که در ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشت زاویه دارد.

او افزود: در بحث حساس و سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی با ضریب امنیت بالا و سلامت حداکثری برگزار می‌شود
دادستان نایین اظهار کرد: تحویل و تحول قانونی مسکن مهر نایین از ناحیه شهرسازی به شهرداری هنوز اجرایی نشده و این ناشی از تعلل نهاد‌های مربوطه است چرا که اگر ایراد قانونی در این زمینه وجود دارد نباید نهاد‌های خدماتی به این بهانه، از خدمات رسانی به مردم شهرک قائمیه خوداری کنند و اینکه به یک محدوده جامع این شهرستان ظلم شود قابل قبول نیست.

او با اشاره به اینکه اگر شخصی متعهد است و انتقالی در این زمینه صورت گرفته باید به عنوان قسمتی از شهر نگاه شود مشکلات را رصد و بررسی کنند اولویت بندی و زمان بندی کنند و نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

طارمی در پاسخ به سوال یکی از شهروندان مسکن مهر مبنی بر ایجاد فضای سبز و پارک گفت: قول می‌دهم مکاتبات لازم با شهرداری و اداره ورزش و جوانان به جهت رفع مشکلات حداقلی فراهم و توجه شود چرا که شهرک قائمیه و مناطق دیگر در شهرستان نایین به آن‌ها توجهی نشده و عدالت توزیعی ایجاب می‌کند که این مناطق بیشتر دیده شوند و حداقل‌هایی باید در این جا مستقر شود مطالبات به حق دیده شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.