کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: جدایی دراگان اسکوچیچ از صنعت نفت به بازیکنان شوک وارد کرد.

مجدمی:جدایی اسکوچیچ تیم ما را شوکه کرد/ حضور بازیکنان صنعت نفت در تیم ملی اتفاق خوبی استمسلم مجدمی کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفتوگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد جدایی دراگان اسکوچیچ از این تیم بیان کرد: بین ۲ نیمه بازی تیم ما مقابل نفت مسجد سیمان در هفته دوم دور برگشت، اسکوچیچ خطاب به بازیکنان گفت این آخرین ۴۵ دقیقه‌ای است که در خدمت شما هستم.

بازیکنانمان بابت جدایی اسکوچیچ شوکه شدند

وی افزود: تیم ما با اظهارات اسکوچیچ دچار شوک شد و هیچ کدام از بازیکنان باور نمی‌کردند که اسکوچیچ قصد دارد ما را ترک کند. دراگان دلیل جدایی خود را مشکلات شخصی عنوان کرد و حرفی از تیم ملی به بازیکنان نزد و فقط در رسانه‌ها می‌شنیدیم که پیشنهاداتی از تیم ملی گرفته است، اما رسمی نشده بود. در نهایت هم بازی مقابل نفت مسجد سلیمان را واگذار کردیم.

اسکوچیچ برای جدایی تصمیم خود را گرفته بود

کاپیتان صنعت نفت در ادامه  بحث جدایی اسکوچیچ از صنعت نفت عنوان کرد: طی یک حرکت رفت و برگشتی اسکوچیچ تیم را تمرین داد و با بی انگیزگی کار را دنبال می‌کرد و قصد داشت از پیشنهاد تیم ملی استفاده لازم را ببرد پس از او  بعد هم هدایت صنعت نفت بر عهده بهنام سراج قرار گرفت. در مورد حرفه‌ای بودن رفتار اسکوچیچ نظری نمی‌دهم، اما او عنوان کرده بود به هیچ تیم ایرانی نمی‌رود.

حضور بازیکنان صنعت نفت در تیم ملی اتفاق خوبی است

مجدمی درباره اینکه آیا اسکوچیچ در تیم ملی موفق خواهد شد یا خیر بیان کرد: من اسکوچیچ را خیلی دوست دارم و به شخصه کمک بسیاری به فوتبال من کرد. دراگان بسیار باهوش است و عمیقا دوست دارم در تیم ملی موفق شد چرا که از نظر فنی بسیار بادانش است و امیدوارم به تیم ملی کمک بسیاری کند. امیدوارم اسکوچیچ نیم نگاهی هم به بازیکنان صنعت نفت داشته باشد و بسیار خوشحال می‌شویم اگر از تیم ما بازیکن به تیم ملی اضافه شود.  

امیدوارم به روز‌های خوبمان برگردیم

او در پایان اظهار کرد: امیدوارم اسکوچیچ در تیم ملی موفق باشد، اما صنعت نفت لطمه بدی از جدایی این مربی خورد. امیدوارم صنعت نفت به روز‌های درخشان خود برگردد، چون تیم ما باخت‌های خیلی بدی با ترک او از تیم به بار آورد. بازی سختی مقابل گل گهر داریم و این تیم هم در تلاش است تا در لیگ برتر بمانند. اما ما در زمین خودمان تلاش می‌کنیم بازی را ببریم.


بیشتر بخوانید: اسکوچیچ نیامده جریمه به بار می‌آورد/ سود ۱۴۰ هزار دلاری در جیب صنعت نفت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار