در هفتمین روز از دهه فجر، واحد تولیدی لوازم آرایشی بهداشتی با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی سقز افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرعامل و سرمایه گذار این واحد تولیدی  با اشاره به اینکه  عملیات احداث واحد تولیدی پویندگان زیبا کاویان سال ۹۶ در شهرک صنعتی سقز آغاز شده است، گفت: دراین واحد انواع لوازم آرایشی بهداشتی با ظرفیت ۳۰۰ تن در سال تولید می‌شود.

کامران بابایی افزود: برای احداث این واحد تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده و خط تولید چهار محصول آرایشی و بهداشتی آن با ظرفیت ۲۰۰ تن فعال است و خط تولید چند محصول دیگر آرایشی آن نیاز به تامین سرمایه دارد.

او بیان کرد: میزان اشتغالزایی این واحد ۲۵ نفر به طور مستقیم و بیش از یکصد نفر غیر مستقیم است که در صورت تکمیل ظرفیت اسمی این کارخانه برای حدود ۳۵ نفر دیگر به طور مستقیم هم شغل ایجاد می‌شود.

گفتنی است؛ امروز شنبه (۱۹ بهمن) رضا رحمانی مقام عالی وزارت صمت از تهران به فرودگاه تبریز و از آنجا به طور زمینی به شهرستان سقز سفر کرده است.

علاوه بر افتتاح ۲ طرح در شهرک صنعتی شهرستان سقز چند طرح صنعتی در شهرستان بانه و بازدید از مرز سیرانبند از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به کردستان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.