واجد شرایط بودن ۳۹ درصد از ثبت نام شدگان طرح ملی مسکن در استان

تاکنون ۳۹ درصد از ثبت نام شدگان در طرح اقدام ملی مسکن در استان شرایط لازم برای دریافت مسکن ملی را داشته اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، جعفری مدیر کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه ۵ هزار و ۱۹۸ نفر در طرح اقدام ملی  نام نویسی کرده اند گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۸۸۳ نفر در بیرجند و هزار و ۳۱۵ نفر در سایر شهر‌ستان‌های استان بودند.

او افزود: از ۲ هزار و ۳۰ نفر افراد واجد شرایط در استان، هزار و ۴۸۷ نفر در بیرجند و ۵۴۳ نفر در سایر شهرستان‌ها اعلام شده است.

جعفری با بیان اینکه افراد باید حداقل سابقه ۵ سال سکونت را در شهرستان مورد نظر داشته باشند گفت: افراد واجد شرایط در بیرجند بر اساس پیامکی که برای آن‌ها ارسال شده به اداره پست واقع در ابتدای خیابان پاسداران و سایر شهرستان‌ها نیز طبق پیامکی که از ۲۱ بهمن برای آن‌ها ارسال خواهد شد در زمان تعیین شده می‌توانند برای ادامه روند نام نویسی به ادارات بنیاد مسکن محل سکونتشان مراجعه کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان متوسط زیربنای مفید واحد‌های مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن را ۷۵ تا ۹۰ متر مربع اعلام کرد و افزود: افراد واجد شرایط باید در ابتدا ۳۰ یا ۴۰ میلیون تومان آورده برای واریز در بانک عاملی که اعلام خواهد شد داشته باشند.

جعفری با بیان اینکه برخی از نام نویسی شدگان به دلیل اعتبارسنجی صورت گرفته و به دلیل اقساط معوقه و یا چک برگشتی رد شدند گفت: افراد فاقد شرایط نیز می‌توانند از تاریخ یک اسفند به بعد از تاریخی که متعاقبا اعلام خواهد شد برای ثبت اعتراض خود در سامانه طرح اقدام ملی مسکن اقدام کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان  ادامه داد: افراد شماره همراه خود را که در مرحله اول نام نویسی ثبت کرده بودند را در مراحل بعدی مد نظر قرار دهند، زیرا مبنای اطلاع رسانی‌ها شماره همراه اولیه خواهد بود.

انتهای / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار