رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: رقم قرارداد سرمربی جدید تیم ملی فوتبال حدود ۲۰۰ هزار دلار است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در سایت فدراسیون فوتبال ۳ مزایده اعلام کردیم. یکی درباره توپ‌های فصل بعد لیگ برتر، یکی درباره فرصت‌های هواداری و دیگری هم درباره تبلیغات تیم ملی است. ما در حال آماده کردن کار‌های مربوط به توپ‌های فصل بعد لیگ برتر فوتبال هستیم.


بیشتر بخوانید: همایش بین المللی فوتبال کلینیک برگزار شد


او درباره اینکه چرا این سازمان به یک باره تصمیم گرفت ۳ فراخوان را پشت سر هم اعلام کند بیان کرد: این سوال از اساس ایراد دارد. اگر ما ۲ تا فراخوان می‌زدیم، می‌گفتید چرا ۲ تا اگر ۴ تا فراخوان می‌دادیم، آن وقت می‌گفتید چرا ۴ تا. به هر حال ما باید یک روزی این فراخوان‌ها را اعلام می‌کردیم و به همین علت تصمیم گرفتیم که ۳ فراخوان را پشت سر هم در سایت فدراسیون اعلام کنیم.

درودگر درباره رقم قرارداد دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی گفت: رقم قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی فوتبال حدود ۲۰۰ هزار دلار (۱۳/۵۰۰ تومان) است.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی جدید تیم ملی فوتبال با تصمیم مجمع و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال انتخاب شد. تغییر اعضای سازمان اقتصادی هم باید با تصمیم اعضای مجمع و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صورت بگیرد.

درودگر درباره اعضای سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال هم اظهار داشت: اسماعیل خلیل زاده، محمود اسلامیان و بنده به عنوان ۳ عضو اصلی این سازمان هستیم.

او درباره اینکه چرا نام این افراد از طریق سایت فدراسیون فوتبال اعلام نشده خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه اساسنامه این سازمان کمی دچار مشکل بود ما آن را برای اصلاح فرستادیم و به محض اینکه اصلاحات انجام بشود نام این افراد هم بر روی سایت فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: درودگر: امیدوارم استعفای تاج پذیرفته نشود


صادق درودگر درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: تا آنجایی که من در جریان هستم کمیته فنی بار‌ها جلسه گذاشته تا جانشین مارک ویلموتس را در تیم ملی انتخاب کند. همچنین حیدر بهاروند به عنوان سرپرست موقت تیم ملی بار‌ها با گزینه‌های خوب داخلی جلساتی را برگزار کرد، اما به دلایل نامعلومی این انتخاب‌ها امکان پذیر نبوده است.

او افزود: در لیست سرمربیان تیم ملی امیر قلعه نویی بود که در این مدت نشان داد چقدر مربی حرفه‌ای است. همچنین علی دایی که بزرگمرد فوتبال کشورمان هستند. همچنین اعضای فدراسیون با یحیی گل محمدی، جواد نکونام و حتی برانکو ایوانکوویچ هم نزدیک به یک ماه و نیم، ۲ ماه مذاکرات مفصلی را داشته اند.

درودگر درباره نحوه پرداخت پول اسکوچیچ هم گفت: اسکوچیچ قبل از آن که به ایران بیاید در ۶ سال موفق شده ۵ عنوان قهرمانی را کسب کند. او در جام حذفی کرواسی و در سال‌های ۲۰۰۴، ۲۰۰۵ و ۲۰۰۵، ۲۰۰۶ موفق شده به همراه تیم رجیکا قهرمانی جام حذفی این کشور شود همچنین در سال ۲۰۰۵، ۲۰۰۶ همزمان موفق شده قهرمانی لیگ برتر کرواسی را هم به دست آورد. اسکوچیچ زمانی که در تیم ملی استونی حضور داشت موفق شد در سال ۲۰۰۷، ۲۰۰۸ قهرمان جام حذفی و سوپر جام این کشور شود. او در کویت هم موفق شد قهرمان کاپ این کشور شود. در اولین سال حضور اسکوچیچ در ایران بر می‌گردد به زمانی که من او را با ۱۲۰ هزار دلار به ملوان آوردم و با وجود آن که ۳ امتیاز از تیم ما هم کسر شده بود در پایان تیم را هفتم کرد.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال ادامه داد: زمانی که اسکوچیچ در فولاد حضور داشت ۹ بازیکن این تیم به خاطر جعل کارت سربازی از بازی خارج کردند و به دنبال همین موضوع، این تیم را از پنجره نقل و انتقالات محروم کردند و در پایان دیدید که با تمام این مشکلات موفق شد فولاد را در لیگ برتر در جایگاه پنجم نگه دارد.

درودگر درباره رقم قرارداد اسکوچیچ گفت: رقم قرارداد او به صورت ریالی است. همانطور که می‌دانید مربیان خارجی مثل ویلموتس، کالدرون و استراماچونی به خاطر مسائل ارز از کشور رفتند. رقم قرارداد او ۲۰۰ هزار دلار است و مالیات را خود او باید پرداخت کند که این مسئله در قراراد وی اضافه شده است.

رئیس سازمان اقتصادی فونبال درباره اینکه پس قرارداد او ۵ میلیارد است بیان داشت: خیر اصلا چنین چیزی نیست گویا شما  قیمت دلار را ۲۵ هزار تومان حساب کرده اید.

درودگر درباره اضافه شدن قیمت مالیات اسکوچیچ هم گفت: مالیات ۳۵ درصد از ۵۰ درصد است یعنی چیزی حدود ۵۰۰ میلیون تومان مالیات اسکوچیچ می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار