معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کمترین سوء استفاده‌ از امکانات این اداره کل برای تبلیغات انتخابات جرم است و با خاطیان برخورد خواهد شد.

استفاده از امکانات دولتی ممنوع استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا دانش فرمعاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در انتخابات پیش رو باید سعی بر این باشد تا به قانون و رعایت بی طرفی کامل توجه شود.

او افزود: کمترین سوء استفاده‌ از امکانات آموزش و پرورش برای تبلیغات به نفع یا ضرر نامزدهای انتخابات جرم است و با خاطیان بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر همچنین به بیمه تکمیلی فرهنگیان استان و اسکان نوروزی هم اشاره کرد و گفت: با درک کامل دغدغه فرهنگیان در تلاش هستیم که خواسته فرهنگیان را با همکاری بیمه محقق کنیم.

دانش فر عنوان کرد: اکنون در استان ۱۴ هزار و ۸۷۲ نفر از فرهنگیان و افراد تحت تکفل آنان زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند.

او، با اشاره به شروع فعالیت‌ها برای اسکان مهمانان نوزی ۱۳۹۹، گفت: تمام تلاشمان این است که بهتر از سال‌های قبل و به تعداد بیشتری از مهمانان نوروزی که به استان سفر می‌کنند، خدمات ارائه دهیم.

او  از اجرایی شدن تفاهم‌نامه بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه وشهرسازی برای خانه دار شدن فرهنگیانی که مسکن ندارند، خبر داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.