مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با اقدامات صورت گرفته درآمدزایی گردشگری در این استان نهادینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی گردشگری در اردبیل جایگاهی نداشت و به آثار تاریخی و طبیعی توجه نمی شد.

او افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گردشگری در اردبیل به مرور زمان تعریف و توجه عمومی به جاذبه‌ها جلب شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان داشت: امروز شاهد نهادینه شدن گردشگری به عنوان یک حوزه درآمدزا در استان هستیم.

فلاحی گفت: در حال حاضر اردبیل به یکی از قطب‌های گردشگری کشور تبدیل شده و در تمامی فصول سال یکی از مقاصد گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی است.

او با تاکید به اینکه در حوزه‌های جدیدی جاذبه ها و قابلیت‌هایی تعریف شده است، افزود: از جمله اینکه در بحث گردشگری هیجانی جاذبه‌های جدیدی تعریف شده و دو پل معلق در استان احداث شده و یک مورد دیگر در خلخال احداث می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اظهار کرد: همچنین در بحث گردشگری زمستانی و سلامت اقدامات قابل توجهی در حال اجرا است و به عنوان مثال سه پیست اسکی در حال احداث است.»

فلاحی گفت: مجموع اقدامات که در سایه امنیت کشور به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حاصل شده توانسته تحول محسوسی در گردشگری استان به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.