مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:از ۱۹۲ پروژه مددجویی در قالب طرح‌های اشتغال و مسکن با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان در شهرستان ماهنشان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ۱۹۲ پروژه مددجویی در قالب طرح‌های اشتغال و مسکن با حضور استاندار زنجان، مسئولان استانی، شهرستانی و محلی بهره برداری شد.

او با اشاره به اینکه راهبرد اصلی این نهاد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت با محوریت اشتغال است، افزود: با همین رویکرد همزمان با ایام الله دهه فجر، بهره برداری از ۱۸۴ طرح اشتغال ایجاد شده برای مددجویان تحت حمایت در شهرستان ماهنشان با واگذاری یک دستگاه وانت به صورت نمادین در قالب طرح اشتغال خرید خودروی کار به مجری این طرح اشتغال در روستای برون قشلاق با حضور استاندار زنجان انجام شد.

صفری با اشاره به واگذاری هشت واحد مسکن احداثی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ادامه داد: چهار میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان برای پروژه‌های مددجویی مورد بهره برداری در پنجمین روز از دهه فجر از محل منابع و اعتبارات داخلی این نهاد و منابع بانکی پرداخت شده است.

او همچنین تصریح کرد: از مجموع اعتبارات هزینه شده برای پروژه‌های مورد بهره برداری در این روز در شهرستان ماهنشان چهار میلیارد و ۵۳۳ میلیون تومان در حوزه اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت و ۳۳۰ میلیون تومان برای پروژه‌های مسکن احداث شده برای جامعه هدف این نهاد در این شهرستان بوده است.

او همچنین به افتتاح مرکز نیکوکاری حضرت علمدار اشاره کرد و افزود: ایجاد مراکز نیکوکاری با هدف مدیریت مشارکت داوطلبانه مردمی در برنامه‌های فقرزدایی این نهاد و مردمی کردن فرآیند رسیدگی به اقشار نیازمند جامعه انجام می‌شود.

صفری همچنین ادامه داد: تعداد مراکز نیکوکاری فعال این استان تا پایان امسال بایستی به ۱۱۰ مرکز افزایش پیدا کند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.