اجرای ۱۱ طرح عمرانی و راه سازی در استان اصفهان

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان از ارائه تسهیلات لازم به منظور افتتاح طرح‌های عمرانی و راهسازی استان اصفهان در سال جاری خبرداد.

علیرضا قاری قرآن مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت:خوشبختانه امسال توانستیم عملیات اجرایی ۱۱ طرح عمرانی و راهسازی در استان اصفهان اغاز کنیم که همه تسهیلات لازم به منظور افتتاح این طرح‌ها ارائه خواهد شد.

او افزود:احداث باند دوم محور نائین-انارک به طول ۳۲ کیلومتر ومحور بادرودکاشان برزکورکان به طول ۶۵ کیلومتر با اعتبار ۴۶۸ میلیارد ریال از جمله مهمترین این پروژه‌ها است.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان تاکید کرد:همچنین تکمیل عملیات راهسازی اصلاح زیر ساخت آسفالت محور‌هایی همچون باند دوم محور تیران-سامان به طول ۶ کیلومتر و تقاطع غیر همسطح گلشن واریانت نیز از دیگر این طرح‌ها به شمار می‌رود.

قاری قران ادامه داد:اصلاح مسیر‌ها و راه‌های مختلف استان اصفهان مانند مسیر سفیدشهر_کاشان به طول ۳ کیلومتر از پروژه‌هایی است که نقش مهمی در کاهش تلفات جاده‌ای ایفا می‌کند و با اعتبار ۲۰۷ میلیارد ریالی به بهره برداری خواهد رسید.

او اضافه کرد: عملیات تکمیل اطلاح زیر ساخت‌های جاده‌ای محور‌های شاپور آبادمحسن آباد و اغداش اسلام اباد نیز در دست اجراست.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:اجرایی و احداث این طرح‌ها می‌تواند نقش بسزایی در کاهش ۳۰ درصدی تصادفات و تلفات جاده‌ای و ترافیک در محور‌ها و مسیر‌های استان اصفهان در سال آینده ایفا کند.

قاری قران اضافه کرد:طرح اجرایی پروژه‌های راهسازی استان اصفهان در مناطقی همچون غرب، شمال و جنوب استان اصفهان صورت گرفته است.

او یادآور شد:احداث جاده، اصلاح زیر ساخت‌های جاده‌ای واستاندارد سازی محور‌ها می‌تواند در حوزه رونق اقتصاد استان اصفهان بسیار موثر باشد و تبادلات و معاملات تجاری زمینی در استان اصفهان را افزایش دهد.

قاری قران گفت:همچنین در حوزه پروژه‌های عمرانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ساخت ۱۵۳ واحد مسکونی در شهرستان قهجاورستان و ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرستان شاهین شهر استان اصفهان اجرایی و به بهره برداری رسیده است.

او افزود:خوشبختانه در سال جاری توانسته ایم بحث کار آفرینی در شهرستان شهرضا را با اعتبار بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال گسترش دهیم.

مدیر کل اداره راه شهرسازی استان اصفهان تاکید کرد:در تلاش هستیم تا در اسرع وقت عملیات اجرایی ۳ طرح عمرانی دیگر را در شهرستان‌هایی همچون ورناخواست، لنجان و سمیرم نیز آغاز کنیم.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار