مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارسال هشتمین محموله کمک های امدادی و مردمی استان به منطقه سیل زده جنوب و جنوب شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی   گفت:  امروز، یک محموله شامل ۲۲ قلم جنس از بیرجند به سیستان و بلوچستان، شهرستان فنوج ارسال شد.

او با بیان اینکه این اقلام کمک‌های مردمی بوده که از سراسر استان جمع آوری شده است، گفت: این محموله شامل پتو، کنسروجات، مواد غذایی، آب معدنی و البسه بوده است.

شهریاری ارزش این کالا‌ها را ۳۷۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: امید است بتوانیم با این کمک‌های ناچیز، گوشه‌ای از مشکلات سیل زدگان را رفع کرده و آلام شان را مرهم بگذاریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: شعب و خانه‌های هلال در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

شهریاری ادامه داد: همچنین شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد کلیه بانک‌ها و کد دستوری # ۱۱۲ * واریز کنند.

گفتنی است شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ و شماره شبا ۹۲۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۹۹۹۹ IR نزد بانک ملت و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران از دیگر راه‌های قانونی کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان از سوی هلال احمر اعلام شده است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.