مهم‌ترین حوادث امروز نوزدهم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز نوزدهم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف کامیونت با ۹۰ کیلو تریاک در شهرضا

سرهنگ "صادق کاظم زاد" فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیونت مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود:در بازرسی از این خودرو ۹۰ کیلوتریاک که در اطاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

توقیف انباری با محموله میلیاردی کفش و پوشاک قاچاق در اصفهان

سرهنگ "کامران ریاحی" رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان مطلع شدند فردی در منزل مسکونی خود اقدام به دپوی کالای قاچاق می‌کند که وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از محل بازرسی شد که تعداد ۳۹۴ جفت کفش بچه گانه و تعداد یک هزار و ۶۸۵ ثوب انواع پوشاک خارجی کشف شد که مالک مدارک گمرکی و مجوز‌های قانونی را ارائه نداد.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف محموله کشف شده اظهار داشت: ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از دستگیری یک متهم در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه کالای قاچاق باعث اخلال در نظم اقتصادی کشور، افزایش بیکاری جوانان و افزایش تورم می‌شود که امید است مردم عزیز با پلیس تعامل داشته باشند و اخبار مربوطه را در اسرع وقت اطلاع دهند.
 

کشف ۴۹ کیلو مرفین در "نایین

سرهنگ "ایرج کاکاوند" بیان داشت: عوامل مستقردر ایستگاه شهید "شرافت" شهرستان "نایین" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس مسافربری ولوو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی تخصصی از این خودرو ۴۹ کیلو و ۹۲۰ گرم ماده مخدر "مرفین" که به طرز ماهرانه‌ای در سقف اتوبوس جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

نجات دو سرنشین محبوس در پژو پارس در اصفهان

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: عصر دیروز در پی گزارشی از حادثه واژگونی پژو پارس در اتوبان فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به سامانه آتش نشانی، ماموران امداد ونجات به محل حادثه اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: در این حادثه دوسرنشین خودرو محبوس شده بودند که با تلاش نیروی امداد ونجات از ایستگاه شماره ۱۹ آتش نشانی نجات یافتند.
 

مصدومیت آتش نشان اصفهانی هنگام امدادرسانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در پی گزارشی از حادثه حریق توام با انفجار منزل مسکونی در خیابان دستگرد اصفهان آتش نشانان برای امداد رسانی به این حادثه از ایستگاه ۱۱ به محل حادثه اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: در این حادثه یکی از آتش نشانان از چشمه پله به علت نبود نرده وحفاظ همچنین دودگرفتگی وانفجار مجدد در منزل از ارتفاع سقوط کرد و به سبب آسیب دیدگی در بیمارستان بستری شده است.


انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.