مدیر سازمان بسیج رسانه خوزستان با با مدیر کل ارشاد استان جلسه‌ای در خصوص تعاملات بین ۲ سازمان برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر سازمان بسیج رسانه خوزستان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دیدار کرد.

سجاد بهمئی  مدیر سازمان بسیج رسانه خوزستان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر ویاد خاطره شهدای انقلاب اسلامی با هدف ساختار سازمانی و اهداف مشترک با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیان دغدغه‌های قشر اصحاب رسانه پرداختند و نکاتی در این رابطه اعلام کرد.

جوروند رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدا و رشادت‌های مردم شریف کشور علی الخصوص مردم خوزستان که با حمایت‌های بی دریغ خود از امام خمینی (ره) که منجر به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گردید تجلیل نمود.

او همچنین انتخاب بهمیی بعنوان مدیر سازمان بسیج رسانه خوزستان را تبریک گفت و آرزوی توفیق خدمت در این سنگر را برای او از خداوند متعال خواستار شد.

جوروند ضمن شنیدن دغدغه‌های مطرح شده در این جلسه اعلام آمادگی فرمودند که دغدغه‌های مشترک بین ۲ سازمان و تلاش برای رفع آن‌ها نیاز به تعامل و همکاری دارد و او اعلام آمادگی در این زمینه نمود. 

جمشیدی معاونت محترم فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان جهت تعامل در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی اجتماعی نکاتی ایراد فرمودند و آمادگی خود را برای همکاری در جهت اجرای جشنواره‌های استانی که بسیار می‌تواند به رشد فرهنگی و اجتماعی استان و همچنین تجلیل از اصحاب رسانه کمک کند اعلام کرد.

او افزود: در این جلسه راه اندازی شورای حل اختلاف اصحاب رسانه، بیمه کارکنان و همکاران رسانه ای، کارگاه‌های آموزشی، اردو‌های سیاحتی و زیارتی، حضور فعالانه در نمایشگاه‌های فرهنگی اجتماعی، حضور در جشنواره‌های استانی و کشوری و برنامه‌هایی که مشترک بین دو سازمان است مطرح گردید.

جمشیدی ضمن آرزوی موفقیت برای همکاران خود و سازمان بسیج رسانه ابراز کردند بسیج رسانه می‌تواند طلیعه دار برادری در عرصه اصحاب رسانه باشد و ان شالله شاهد شکوفایی در این زمینه خواهیم بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.