سناتور‌های آمریکایی به بهانه تحریم‌ها خواستار مسدودیت تمامی حساب‌های کاربری سران و مقامات جمهوری اسلامی ایران در توییتر شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آکسیوس، سناتور‌های جمهوری‌خواه کنگره آمریکا با ارسال نامه‌ای به ابتکار تد کروز، سناتور ضد ایرانی به مدیرعامل شرکت توییتر، خواستند به این بهانه که این شبکه اجتماعی تحریم‌های آمریکا علیه ایران را نقض کرده است، تمامی حساب‌های کاربری سران و مقامات جمهوری اسلامی ایران را مسدود کند.

در این نامه آمده است: «با وجود اینکه متمم اول قانون اساسی آمریکا، از حقوق آزادی بیان آمریکایی‌ها حمایت می‌کند – و توییتر هم نباید سخنرانی سیاسی آمریکایی‌ها را سانسور کند – اما ایرانی‌ها از هیچ حفاظتی ذیل قانون حقوق ایالات متحده برخوردار نیستند.»


بیشتر بخوانید:


این نامه سناتور‌های جمهوری‌خواه در ادامه اقدامات خصمانه خود در قبال کشورمان و عطف به اقدام کاخ سفید در ماه ژوئن در اعمال تحریم‌هایی علیه سران عالی‌رتبه ایران از جمله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی و محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران نوشته شده است.

سناتورهای آمریکایی مدعی هستند شرکت‌های آمریکایی از ارائه هرگونه کالا یا خدمات به مسئولان ایرانی، شامل خدمات مبتی بر اینترنت، منع شده‌اند و بدین ترتیب باید ارائه خدمات توییتر به آن‌ها قطع شود.

شرکت توییتر هنوز به سوالات درباره این نامه پاسخ نداده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار