برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی هسته‌های مشاوره کرمانشاه

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه اموزشی _ تخصصی هسته‌های مشاوره نواحی سه‌گانه شهر کرمانشاه خبر داد.

آموزش و پرورش به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سید مجتبی موسوی  معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این کارگاه آموزشی با موضوع درمان مبتنی برپذیرش و تعهد برای مشکلات بین فردی در راستای توانمندسازی اعضا تخصصی هسته‌های مشاوره کمک به حل مشکلات دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها می‌باشد و می‌توانند در پیشگیری از بروز مشکلات و آسیب ها موثر باشند.

او افزود: امروزه با توجه به رشد فزاینده امکانات و آماده شدن بستر برای انواع آسیب‌ها در جامعه، نقش مشاوران بیش از پیش درجهت توانمندسازی خانواده‌ها و آگاهی بخشی به آن‌ها نمود پیدا می‌کند.

فردین منصوری سرپرست اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان  کرمانشاه اظهار داشت: آموزش و توانمند‌سازی مشاوران را گام مهم و موثر در پیشگیری از آسیب‌ها و مشکلات دانش‌آموزان و نیز حل مشکلات آن‌ها است که همواره باید مد نظر متولیان امر باشد.

 روغنچی مدرس کارگاه نیز به آموزش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای مشکلات بین فردی برای مشاوران پرداخت که مشاوران با به‌کارگیری این روش درمانی می‌توانند مشکلات بین‌فردی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان را کاهش داده و به حداقل برسانند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.