مهران مدیری در برنامه «دورهمی» پیرامون چند موضوع حاشیه‌ای صحبت کرد.

فیلم تبلیغاتی نمایندگان مجلس سوژه مدیری شدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «دورهمی» جمعه شب با حضور علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از شبکه نسیم پخش شد.

در ابتدای برنامه مهران مدیری پیرامون موضوع انرژی گفت: نکته‌ای را محض یادآوری می‌گویم، آدمیزاد یک نوع توانایی دارد که به آن خندیدن می‌گویند.اگر از آن استفاده نکنیم به مرور زمان خشک می‌شود و می‌افتد.

وی ادامه داد: شاید برایتون این سوال پیش بیاید که خنده چیست؟ باید بگویم خنده نوعی ابراز احساسات است که اشک در آن جایی ندارد، مخاطب شما این شانس را دارد که مخاطب به جای لوزه سوم بخشی از دندان‌ها را ببیند. گونه‌ها جمع می‌شود و برای بعضی‌ها یک چالی گوشه لپ می‌افتد که واویلا (خنده)

وی عنوان کرد: نمی‌گویم گریه بد است، اما جای خنده را نمی‌گیرد، می‌بازیم خیابانی گریه می‌کند، می‌بریم خیابانی گریه می‌کند. (خنده)

 

در بخشی دیگر، مدیری از تماشاگران برای حضور در برنامه دعوت کرد که یکی از تماشاگران بلند گفت: عاشقتم.

مدیری در پاسخ گفت: خودت را کنترل کن (خنده)

مدیری درباره اینکه دنیا خوشحالی دارد، بیان کرد: آدم اگر مصمم باشد که شاد زندگی کند، خودش راه شاد بودن را پیدا می‌کند؛ مثلا یک راه آن زوم کردن به تبلیغات انتخابات مجلس است چراکه شاد می‌شوید.

وی ادامه داد: اگر شاد نمی‌شوید، حتما به روانشناس مراجعه کنید. فیلم‌های تبلیغاتی‌ جالبی را منتشر می‌کنند و هر چیزی روی بورس باشد آن‌ها روی آن تخصص دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار