قاتل نامرئی یک نفر را به کام مرگ کشاند/مصدوم شدن ۱۳ نفر در سوانح رانندگی خوزستان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان از جان باختن یک زن و مسموم شدن یک نفر دیگر بر اثر نشت گاز شهری خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد امین زرگر رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: ساعت ۱۶ و ۱۹ در منطقه کیانپارس اهواز یک زن ۵۸ ساله و یک مرد ۶۵ ساله دچار مسمومیت با گاز شهری شدند که زن جان خود را از دست داد و مرد مصدوم و به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد.

او افزود: همچنین در ساعت ۱۵ و ۵۲ دقیقه امروز نیز بر اثر تصادف یک دستگاه خودروی پراید با پژو در منطقه نفتک مسجدسلیمان ۵ نفر مصدوم شدند.

زرگر اظهار داشت: مصدومان این حادثه به و سیله آمبولانس‌های مرکز اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن و شفا مسجدسلیمان انتقال یافتند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان ادامه داد: در ساعت ۱۵ و ۲۳ دقیقه نیز گزارش برخورد پیکان و سمند در دهدز، ورودی تونل‌های کارون ۳ به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این حادثه ۸ نفر مصدوم شدند و به وسیله آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ایذه منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.