امام جمعه آبادان با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی گفت: این راهپیمایی نشان از پویایی و زنده بودن انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان در خطبه‌های دوم این هفته نماز جمعه آبادان با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز پیروزی خون بر شمشیر، حق بر باطل و رهایی از استکبار است، گفت: مردم با حضور گسترده در این راهپیمایی پویایی انقلاب را به رخ جهانیان خواهند کشید.

او ادامه داد: ۲۲ بهمن یادآور ایثار، شهادت و تجلی‌ بخش ولایت بوده و امید است مردم با حضور در راهپیمایی این روز به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه آبادان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت ایران در ۴۰ سال گذشته با وجود برخی کاستی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب به رخ جهانیان کشیده‌اند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور انتخابات اسفندماه را یکی از مهمترین انتخابات کشور عنوان کرد و افزود: انتخابات مهم‎‏ترین موضوع اساسی نظام و زیربنای علاج همه مشکلات و زیرساخت همه پیشرفت‏‌ها است زیرا هر پیشرفتی با قوانین خوب، ساختارهای محکم، عناصر و نیروهای متخصص و انقلابی رقم می‎خورد.

او گفت: علاج مشکلات کشور در قوی شدن است که این اقتدار ملی با تشکیل مجلس و انتخاباتی قوی رقم می‏‌خورد.

امام جمعه آبادان با تاکید بر لزوم پرهیز از حاشیه سازی در جریان انتخابات بیان کرد: انتخابات اصل، اقتدار و عزت نظام است و مابقی حاشیه‏‌هایی است که توسط برخی ساخته می‎‏شود.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور افزود: با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی، هر ایرانی که امنیت و اقتدار کشور برایش مهم است باید در انتخابات شرکت کند.

او خواستار جذب نیروهای بومی در مشاغل شهرستان آبادان شد و گفت: مدیران شهرستان آبادان باید بدانند تا زمانی که جوان تحصیلکرده آبادانی در این شهر فاقد شغل است حق جذب نیروی غیربومی را ندارند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.