مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: فولاد به بلوغ تاکتیکی نزدیک می‌شود و تیم فولاد دارد روز‌های خوبش را فرا می‌خواند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: سرمربی فولاد در دوران بازیگری اش یک هافبک جنگنده بود و همین روحیه را به بازیکنان فولاد منتقل کرده است.

او بیان داشت: فولاد به بلوغ تاکتیکی نزدیک می‌شود. ما مقابل سپاهان شکست خوردیم، چون بعد از تعطیلات نیم فصل چند هفته مسابقه نداشتیم و هارمونی تیم به زمان نیاز دارد. تیم فولاد دارد روز‌های خوبش را فرا می‌خواند.

آذری بیان داشت: درخواست استیناف را ارائه کرده ایم و حتی هزینه دادرسی واریز شده است. همچنین با بیات مدیر باشگاه سپیدرود جلساتی داشته ایم. نمی‌خواهیم حقی از کسی ضایع شود، ولی در مقابل اجازه هم نمی‌دهیم کسی حق فولاد را بخورد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: ما در فیفا هم ثابت کردیم که اجازه نمی‌دهیم حق تیممان ضایع شود. منتظر رای استیناف می‌مانیم. هواداران فولاد بدانند مدیرشان تا آخرین لحظه برای گرفتن حق تیمش تلاش می‌کند. من این را در ذوب آهن هم ثابت کرده بودم.

این مقام مسئول ادامه داد: به رفع محرومیت خوشبین هستم، ولی اگر هم رای تغییر نکرد، می‌توانیم از طریق مقامات بالادستی فوتبال و حتی دادگاه عالی ورزش پیگیری کنیم. به هر حال سکوت نمی‌کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار