واحدی گفت: حضور در آسمان ایران اسلامی با هواپیما‌های بومی صاعقه، کوثر و یاسین و بهینه سازی جنگ افزار‌های دستیابی به پرواز‌هایی با برد طولانی گام بلند نیروی هوایی در ورود به حوزه‌های فناوری نوین است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مصلی کرمان گفت: تحلیل چگونگی شکل گیری و وقایع انقلاب ویژه حضور کارکنان نیروی هوایی از لحظه ورود امام راحل رحمت الله علیه در ۱۲ بهمن حضور در محل اقامت امام عزیز و بیعت با ایشان در تاریخ ۱۹ بهمن ۵۷ و پیوستن به صفوف در هم تنیده انقلاب وقایع مرکز آموزش‌های هوایی و ایستادگی مردانه در برابر گارد شاهنشاهی در وقایع تیر خلاص ارتش به یک رژیم منحوس پهلوی بود.

او افزود: پیوند ذاتی فرزندان ایران زمین با مرجعیت دینی بیش از پیش استعمار منابع مادی و فرهنگی و فکری در کنار مستشاران خارجی که اراده ابتکار و خلاقیت را از بدنه نیرو‌های هوایی سلب کرده است باعث شکل‌گیری اندیشه‌های استقلال‌طلبی در سطوح مختلف نیروی هوایی شد.

واحدی بیان داشت: این در حالی بود که هیچ یک از کارشناسان نظامی داخلی و خارجی نمی‌توانستند تصور کنند نیروی هوایی با توجه به برخورداری از امکانات و آموزش‌های خارجی و انس با مستشاران خارجی و فرهنگ غربی، حتی پس از پیروزی انقلاب هم در پیشگاه امام و امت انقلابی سر تعظیم فرود آورده است. در حقیقت دفاع مقدس عرصه آزمون جدیدی پیش روی فرزندان انقلابی ملت در نیروی هوایی رقم زد.

او تصریح کرد: امروز حضور در آسمان ایران اسلامی با هواپیما‌های بومی صاعقه، کوثر و یاسین و بهینه سازی جنگ افزار‌های دستیابی به پرواز‌های با برد طولانی گام بلند نیروی هوایی در ورود به حوزه‌های فناوری نوین است که انشاالله به آینده پژوهی و به کارگیری کارکنان متعهد و مستعد در مسئولیت‌های کلیدی نیرو ادامه خواهد یافت.

واحدی گفت: منطقه ما در شرایط حساسی قرار دارد وعده انتقام سخت که خروج آمریکا از منطقه است به حول و قوه الهی محقق خواهد شد و آثار آن را در حوادث منطقه مشاهده می‌کنیم.

او بیان داشت: این خاک، این سرزمین پاک، این استان باید به خاطر داشتن شهید سلیمانی و پورجعفری هایش سرش را بالا بگیرد اگر تا دیروز خون پاک شهید سلیمانی فقط در رگ‌های او و فرزندانش جاری بود دشمن بداند ما با او، با مکتب مقاومت او میثاق بسته ایم که راهش را ادامه دهیم.

او افزود: خون شهید سلیمانی که به ناحق و ناجوانمردانه به زمین ریخت اینک در رگ‌های همه ملت ایران به ویژه بزرگ و کوچک زادگاهش استان کرمان جریان دارد.

او در پایان گفت: به عنوان فرزند کرمان در نیرو‌های هوایی نزد شما صادقانه شهادت می‌دهم امروز فرزندان جان برکف و آسمانی در نیروی هوایی ارتش با عزمی راسخ در فرمانبرداری، ولی امر خویش آماده اند و از ارزش‌ها و آرمان‌های آن دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار