فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت: نقش مردم در جامعه ما با سایر کشور ها فرق دارد و این فرق در انتخابات به وضوح دیده میشود.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،به مناسبت دهه مبارک فجر  مدیران و مسئولان اجرایی خرمشهر ، در قالب میز  خدمت به دیدار چهره به چهره  با مردم و بررسی مطالبات آنان در مصلی نماز جمعه خرمشهر پرداختند .

محمد حیدری فرماندار ویژه شهرستان خرمشهردر این دیدار   ضمن تبریک ایام فرخنده دهه فجر گفت :   انقلاب ما برپایه ی مردم سالاری و تبعیت از ولایت شکل گرفته است ، دشمن شناسی ، حضور پرشور و باانگیزه مردم  در تمامی صحنه های اجتماعی - سیاسی رابطه ای ناگسستنی میان مردم و نظام را تشکیل میدهد .

او افزود : نقش مردم در جامعه ما با سایر کشور ها فرق دارد و این فرق در انتخابات به وضح دیده میشود ، مردم سالاری دینی در کشور ما یکی از وجوه نظام مقدس جمهوری اسلامی متکی بر رای مردم است . 

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر ادامه داد : اگر چه کم و کاستی و مشکلات عدیدی در دستگاه های مدیریت وجود دارد  اما همچنان ملت ما وام دار  این تفکر شایسته است .

حیدری  با بیان اینکه مردم بر مبنای تفکر جمعی و خردمند به پای صندوق های رای می آیند تصریح کرد :  آن هایی که به واسطه رای مردم به قدرت میرسند باید از این قدرت برای خدمت به مردم استفاده کنند .

او  در پایان گفت : انتخاباتی بی طرفانه و انقلابی را برگزار میکنیم و حافظ رای مردم و اعتماد مردم هستیم  . کاندیدها نیز باید از مطالبات  خارج قانون و چارچوب پرهیز کنند . نماینده مجلس شورای اسلامی وظیفه نظارت را برعهده دارد ولی حق دخالت در امور اجرایی را ندارد.

 انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.