نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ضامن امنیت کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام محمد عبادی زاده، امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه از مردم خواست با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات امنیت کشور و انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: نظام جمهوری اسلامی نظام مردم سالاری دینی است و مردم که آفریننده این انقلاب اند در نگهدارنده آن هم سهیم هستند.

او اسلامی و ایمانی بودن انقلاب در کشورمان را  وجه تمایز آن از سایر انقلاب‌های جهان عنوان کرد.

خطیب جمعه بندرعباس افزود: مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی و در انتخابات تمام نقشه‌های شوم دشمنان را باطل خواهند کرد و سیلی محکمی به یاوه گویان بویژه آمریکای جنایت کار خواهند زد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده گفت: دشمنان ایران اسلامی می‌دانند که سالم‌ترین انتخابات در این کشور برگزار می‌شود، اما با تبلیغات غیرواقعی خود سعی در دلسرد کردن مردم نسبت به آینده تعیین سرنوشت کشور دارند.

او با تسلیت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین مادر بزرگوار حضرت اباالفضل العباس افزود: این روز به نام تکریم مادران و همسران شهدا نام گذاری شده است و وظیفه همگان است که خانواده‌های شهدا را تکریم و احترام کنند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود به ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی ارتش اشاره کرد و گفت: این نیروی الهی نخستین نیروی بود که با امام راحل بیعت کرد و به مردم و سایر نیرو‌های مسلح در به پیروزی رساندن انقلاب انگیزه مضاعف بخشید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده همچنین از حرکت ارزشمند اهالی فرهنگ استان در برگزاری نمایشگاه ملی کتاب در بندرعباس قدردانی کرد و افزود: رضایت مندی ناشران از حضور در این نمایشگاه و میل به کتاب خوانی در هرمزگان امیدوارکننده است.

او افزود: لازم است که در تعریف کار بازنگری مجددی انجام شود و جوانان کار را تنها در ادارات و نشستن پشت میز نبینند و برای ساختن آینده خود تلاش کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار