مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با اشاره به بهره‌برداری از طرح برق رسانی به ۵ روستای منطقه تخت چان به همت سپاه، گفت: فاز چهارم برق رسانی به این منطقه سال آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان اظهار داشت: قرارگاه سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان به برق رسانی پنج روستای منطقه تخت چان پلدختر با ۷۰ خانوار به منظور محرومیت زدایی اقدام کرده است.

او افزود: این طرح‌ها با پنج دستگاه پست هوایی ۲۵ کیلو ولت آمپر، ۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و هشت کیلومتر شبکه فشار متوسطه در منطقه صعب العبور و دور افتاده شهرستان پلدختر احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان  ادامه داد: برای افتتاح این پروژه‌ها مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان هزینه شده است که با افتتاح آن‌ها زیر ساخت‌های برق برای سایر خدمات در این منطقه فراهم شده است.

خودنیا گفت: با افتتاح این طرح‌ها زیر ساخت‌های مخابراتی، صنایع تبدیلی، پوشش صداو سیما، پمپاژ‌های آبرسانی روستایی و آب آشامیدنی منطقه فراهم شده است.

او از آغاز فاز چهارم برقرسانی در این منطقه در سال آینده خبر داد و افزود: عملیات اجرایی فاز چهارم این طرح با اعتبار سه میلیارد تومان از ابتدای سال آینده آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان اظهارداشت: با این اقدام تمام روستا‌هایی که در منطقه تخت چان پلدختر سکونت دارند برقدار می‌شوند و مردم می‌توانند از این نعمت زیرساخت اصلی استفاده کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.