بازیکن استقلال گفت: ماموران ورزشگاه چند نفری سر ما ریختند و ناجوانمردانه ما را کتک زدند.

یزدانی: ماموران ورزشگاه بی دلیل ما را کتک زدندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاوش  یزدانی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پایان بازی برابر پرسپولیس گفت: مامور ورزشگاه از من پرسید کی هستی که من گفتم بازیکن استقلال هستم و او به یک باره حرف بدی به من زد و توهین کرد. من هم گفتم درست صحبت کن که یک باره با من درگیر شد و ماموران چند نفری سر من ریختند و من و غلامی را ناجوانمردانه کتک زدند.

یزدانی در ادامه گفت: صد در صد شکایت می‌کنیم. از یکی از ماموران پرسیدم برای چی می‌زنید گفت بچه پر رو هستی و برای همین تو را می‌زنیم. گفتم چرا این کار را می‌کنید گفتند، چون می‌خواهیم حالت را بگیریم. حتی به ما گفتند حق مصاحبه ندارید، اما من مثل یک مرد حرفم را زدم، چون کاری نکرده‌ام.


بیشتر بخوانید: قائدی با حالت قهر ورزشگاه را ترک کرد


بازیکن استقلال افزود: در راهرو داشتیم می‌رفتیم که با چند مامور برخورد کردیم. گفتند چرا هل می‌دهی، اما آن‌ها را هل نداده بودیم، فقط جر و بحث و دعوایمان شد. سپس من و عارف غلامی را به اتاقی بردند و خواستند ما را آرام کنند. در صورتی که در آن اتاق قرار بود بازجویی شویم. یک نفر هم به سمت ما هجوم آورد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب
۲۰:۴۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
آره شما مربی تون هم سابقه درگیری با پلیس رو داره همیشه هم مقصر پلیس هست، شما که معصوم هستید. اصلا پلیس چرا باید اونجا باشه آخه شما پول دارا قراره اونجا رد بشید.
سلیبریتی بی ظرفیت.
آخرین اخبار