بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: بابت تساوی به دست آمده برابر پرسپولیس بسیار ناراحت هستیم.

چشمی :بابت مساوی مقابل پرسپولیس خیلی ناراحتیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در دربی پایتخت بیان کرد: قبلا بازیکنان پرسپولیس مصاحبه کرده و گفته بودند راهی جز برد استقلال ندارند، اما پایان بازی معلوم شد کدام تیم برای بردن آمده بود.

او ادامه داد: به صحنه‌های گل کاری ندارم. برای داور بازی  هم احترام زیادی قائل هستم. پنالتی گرفتن یا نگرفتن در یک بازی مهم نیست، اما با ۵ خطا می‌توان یک تیم را در انتهای زمین خودش نگه داشت و یک تیم را بالا آورد. داور ۵۰-۵۰ را برای پرسپولیس سوت می‌زد. اوساگونا یک توپ به سمت تماشاگران ما زد که هر داور دیگری بود به این بازیکن یک کارت زرد می‌داد و باید این بازیکن اخراج می‌شد.

چشمی  بیان کرد: بدی کارشناسان ما این است که همه صحنه‌های گل را کارشناسی می‌کنند، کاش، صحنه خطا‌های ما و پرسپولیس را با یکدیگر باز بینی کنند. گل‌هایی که از پرسپولیس خوردیم باید بررسی شود. بازیکنان همه تلاششان را کردند، اما بابت این مساوی خیلی ناراحتیم. پرسپولیسی‌ها در دربی خیلی خودشان را بالا گرفته بودند.

او درباره تعویض قائدی اظهار کرد: ما  همیشه با این ترکیب به میدان هم می‌رویم  و هیچ اتفاقی نمی‌افتد.


بیشتر بخوانید: قلعه نویی سرمربی استقلال شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار