هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه شانس علیپور این بود که هواداران استقلال در آن سمت از زمین بودند و قصد این بازیکن بی احترامی نبود.

کامیابی نیا: علیپور قصد بی احترامی به هواداران استقلال را نداشت به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمال کامیابی نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر تیم استقلال در دربی پایتخت و ناراحتی هواداران استقلال از خوشحالی بعد از گل علیپور اظهار کرد: خوشحالی علیپور طبیعی بود و دوست داشتیم که به آن صورت شادی کنیم.

او درباره اینکه خوشحالی علیپور تحریک آمیز نبود، گفت: نه علیپور دوست داشت به آن صورت خوشحالی کند. متاسفانه شانس علیپور این بود که هواداران استقلال در آن سمت از زمین بودند و قصد این بازیکن بی احترامی نبود. دوست داشت که شادی گل دیاباته را انجام بدهد.

کامیابی نیا درباره اینکه از نتیجه دربی پایتخت راضی بودید، بیان کرد: بازی سختی بود و  هر ۲ تیم مدعی قهرمانی با یکدیگر بازی کردند و خدا را شکر توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم  و امتیاز این بازی را از دست ندهیم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه استقلالی‌ها در لاک دفاعی بودند، اظهار کرد: طبیعی بود که استقلالی‌ها به دفاع کردن روی بیاورند، چون جلو بودند، اما خدا را شکر توانستیم مالکیت توپ را تا انتهای بازی در اختیار داشتیم و به گل تساوی هم دست یافتیم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۲ - استقلال ۲/ رستگاری سرخپوشان با خارجی‌ها/ کام فرهاد در اولین دربی تلخ شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار