سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: ماشین سازی تبریز با جایگاهی که در جدول دارد، مانند تیم ما در بحران قرار است.

ویسی: ماشین سازی مانند پیکان در بحران است/ از فرکی رخصت می‌گیرمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  عبدالله ویسی سرمربی تیم پیکان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز بیان کرد: از  فرکی بابت تیم خوبی که بسته است تشکر می‌کنم و از او برای حضور در تیم پیکان رخصت می‌خواهم. امیدوارم حضور در این تیم بتواند برای من موثر باشد.

وی افزود: هر چند از لحاظ تاکتیکی و بدنی فرصت چندانی نداشتیم که روی بازیکنان کار کنیم، اما سعی می‌کنیم با ۳ امتیاز تبریز را ترک کنیم. اما در مورد بازی رفت که پیکان با ۶ گل به برتری رسید نمی‌شود به این نتیجه رسید که می‌توان در بازی برگشت هم همین نتیجه را گرفت. ماشین‌سازی برای تلافی نتیجه رفت می‌آید. ما هم می‌خواهیم آن برد را تکرار کنیم. آنالیز خوبی از تیم ماشین‌سازی داشتیم و از آن‌ها شناخت خوبی داریم. ضمن اینکه ماشین‌سازی هم مانند تیم پیکان در بحران است.

سرمربی تیم پیکان تهران در پایان گفت: ماشین سازی تیم دوم تبریزی است و از لحظ امکاناتی تیم خوبی هستند و از لحاظ تاکتیکی فردا وضعیت این تیم مشخص می‌شود. روی نقاط ضعف تیم پیکان کار کردیم و سعی می‌کنیم که بازی فردا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید: ویسی سرمربی تیم پیکان شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار