معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۷۵ پروژه گردشگری از دهه مبارک فجر تا پایان امسال با اعتباری بالغ بر ۵۶۴ میلیار تومان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز ۹۸، خراسان رضوی به‌عنوان ستاد برتر در کشور معرفی شد.

او ادامه داد: باتوجه به جایگاه ویژه خراسان رضوی در بحث گردشگری و زیارت و به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته، ستاد اجرایی خدمات سفر این استان به‌عنوان عضو ستاد مرکزی در سیاستگذاری‌ها و تصمیم گیری‌های مرکز حضور جدی خواهد داشت.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: کمیته‌های حاضر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان علاوه بر برنامه و وظایفی که تاکنون بر عهده داشته اند، برنامه ویژه‌ای را در جهت خدمت رسانی مطلوب‌تر برای نوروز ۹۹ تدوین کنند که پس از ارائه و تصویب در ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز پیش رو اجرایی کنند.

براتی به پروژه‌هایی که از دی ماه ۹۶ تا دی ماه ۹۸ در حوزه گردشگری افتتاح شده است، افزود: مجموعاً ۱۹۲ پروژه گردشگری با اعتباری بالغ بر ۲هزارو ۱۰۹ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۴هزار۱۶۱ نفر در استان به بهره برداری رسیده است.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.