تیم‌های پارس آرا و پویندگان فجر شیراز برای کسب امتیاز بازی پایانی مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۴ و پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت یازده فردا به میزبانی سالن پهلوانان نصیری، تیم‌های پویندگان فجر و پارس آرا شیراز به مصاف هم خواهند رفت.

تا پایان هفته ۲۳، پویندگان فجر شیراز با شش برد، ۱۳ شکست، ۳ تساوی و ۲۱ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارد و پارس آرا شیراز با چهار برد، ۱۷ شکست، یک تساوی و ۱۳ امتیاز جایگاه دهم را در اختیار دارد.

محبوبه رضوی سرمربی تیم هندبال پویندگان فجر شیراز در خصوص این بازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: تیم پویندگان فصل ۹۸ را با بازی شهرآورد به پایان می‌برد و این هفته یک بازی سخت مقابل تیم همشهری پیش رو داریم و پارس آرا هم مثل ما با مشکلات زیادی دست به گریبان بود و تنها تفاوت تیم ما با آن‌ها داشتن اسپانسر قوی‌تر بود، اما به هرحال پویندگان هم مشکلات خاص خود را داشت که همین موضوع باعث شد نتوانیم نتایج مناسبی کسب کنیم.

او ادامه داد: در هفته پایانی بازی جذابی با پارس آرا خواهیم داشت، در فصل ۹۷ هر دو بازی شهرآورد با نتیجه تساوی به إتمام رسید و امسال هم در بازی رفت موفق شدیم ۳-یک پارس آرا از پیش رو‌برداریم، بهرحال امیدوارم در هفته پایانی با ارائه یک بازی مناسب تیم همشهری را شکست دهیم اگرچه که نتیجه این بازی تغییری در جایگاه ما در جدول ایجاد نمی‌کند.

در هفته ۲۳ این رقابت‌ها پویندگان فجر شیراز مقابل میهمانش شهروند ساری به تساوی ۲-۲ رسید و پارس آرا شیراز ۶-۳ مغلوب سایپا تهران شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار