حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲بهمن نویدی برای برگزاری انتخاباتی حماسی

فرماندار اسدآباد گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن نوید برگزاری انتخاباتی حماسی و حداکثری را در اسفندماه خواهد داد.

حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲بهمن نویدی برای برگزاری انتخاباتی حماسیمجید درویشی، فرماندار اسدآباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: راهپیمایی ۲۲بهمن امسال با حضور مردم پرشور‌تر و باشکوهتر از سال‌های گذشته خواهد بود و این حضور پرشور مردم نوید برگزاری انتخاباتی حماسی و حداکثری را در اسفندماه خواهد داد.

او در ادامه بیان کرد: راهپیمایی پرشکوه مردم اسدآباد در ۲۲بهمن با تجمع در مقابل دفتر امام جمعه راس ساعت ۹:۳۰دقیقه صبح به سمت میدان غدیر آغاز  خواهدشد.

فرماندار اسدآباد با اشاره به حضور۸هزار نفری دانش آموزان و فرهنگیان اسدآباد در راهپمایی۲۲بهمن، گفت: دانش آموزان اسدآبادی در راهپیمایی۲۲بهمن سرود‌های زنده انقلابی را اجرا خواهند کرد.

درویشی با اشاره به مرتفع شدن مشکل سیستم صوتی شهر اسدآباد، بیان کرد: به همت شهرداری  اسدآباد تجهیز سیستم صوتی یکپارچه از میدان سیدجمال الدین تا میدان غدیر شهر انجام گرفته که این امر مهم مشکل سیستم صوتی شهرستان در مراسمات از جمله راهپیمایی‌های هر ساله۲۲بهمن را مرتفع می‌کند.

او با بیان اینکه سخنران ویژه مراسم راهپیمایی روز۲۲بهمن امسال شهرستان سردارمجیدی، فرمانده سپاه استان است، گفت:برای برگزار شدن هر چه با شکوه‌تر راهپیمایی۲۲بهمن نیروی انتظامی شهرستان مانند هر سال لازم است که محدودیت‌های ترافیکی را در مسیر راهپیمایی اعمال کند.

فرماندار اسدآباد گفت: ایجاد ایستگاه صلواتی توسط اوقاف و استقرار پایگاه امدادی توسط هلال احمر و تامین و تجهیز برق مراسم توسط اداره برق و برگزاری غرفه‌های فرهنگی با موضوعات مختلفی، چون انقلاب اسلامی و شهیدسپهبدسلیمانی توسط آموزش، پرورش در راهپمایی۲۲بهمن از برنامه های جنبی این روز است.

درویشی با بیان اینکه بدون شک مردم دیار سید جمال الدین اسدآبادی همگام با دیگر ملت سراسر ایران اسلامی با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپمایی۲۲بهمن و چهلم شهید سردار سلیمانی جلوه‌ای از تابلو اتحاد را خلق  خواهند کرد، گفت:  مردم بار دیگر طعم شکست  را بر دشمنان ایران اسلامی خواهند چشاند.

او خاطر نشان کرد: مراسم اربعین شهید سپهبد سلیمانی و یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان روز۲۱بهمن ساعت۰۹:۳۰ تا ۱۱:۰۰ در مسجدجامع برگزار خواهد شد.

 فرماندار اسد آباد با بیان اینکه  سخنران این مراسم سردار کامرانی صالح، فرمانده نیروی انتظامی استان همدان خواهد بود، بیان کرد: مردم شهید پرور اسدآباد با حضور در این مراسم بار دیگر با آرمان ولایت و مقاومت تجدید بیعت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.