سخنگوی فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: دراگان اسکوچیچ در تیم‌های مختلفی لیگ برتری مربیگری کرده و شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد.

مذاکرات جدید فدراسیون برای سرمربی تیم ملیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: فدراسیون در روز گذشته مذاکرات فشرده‌ای را برای قبول سرمربیگری تیم ملی با دراگان اسکوچیچ انجام داده بود.

او افزود: امروز هم اسکوچیچ در جلسه‌ای که با حضور اعضای کمیته فنی تشکیل شد، حضور یافت و بعد از این جلسه و دیدگاه مثبت کمیته فنی فدراسیون، با اخذ نظر اعضای هیئت رئیسه دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان به صورت رسمی معرفی شد.

علوی ادامه داد: برنامه‌های مرتبط و آتی تیم ملی به زودی از سوی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد. اسکوچیچ تجربه وفعالیت خوبی در فوتبال کشورمان دارد و اخیرا نیز در تیم صنعت نفت آبادان شاهد بازی‌های خیلی خوبی از تیم محبوب کشورمان بوده ایم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال افزود:اسکوچیچ حدود ۸ سالی است که در ایران با فضای فوتبال کاملا آشنایی دارد و مربیگری کرده است و خوشبختانه این موضوع کمک بسیاری به فوتبال می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار