بازار کارکرده‌ها جایی است که خریداران می‌توانند بازی خودروسازان را به هم بزنند و دلخواه‌ترین انتخاب را با سطح مناسبی از پرداخت و قدرت خرید داشته باشند، فقط این وسط باید کمی از سخت‌گیری‌های همیشگی دست بکشند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، خرید خودرو را با انتخاب پزشک معالج که حتما باید در بهترین و بالاترین سطح دانش و تجربه باشد اشتباه نگیرید. اینجا را نبینید که برای خرید خودرو صف می‌بندند! خرید خودرو همه جای جهان مثل انتخاب نوع نان برای صبحانه یا چیزی مثل خرید پنیر از بین انبوهی گزینه است. با کمی سبک‌خیالی و بی‌توجهی به توصیه‌های ایمنی، این کار را در ایران هم می‌توان انجام داد و با ورود به بازار کارکرده‌ها دامنه انتخاب را تا سطحی غیرقابل تصور گسترش داد و علاوه بر صرفه‌جویی، کلی از این تغییر لذت برد.


بیشتربخوانید: قیمت انواع خودرو‌های داخلی و وارداتی


چنین کاری نه تنها کمک به حفظ قدرت مالی است انتخاب راهی برخلاف وضعیتی است که در ایران به خریداران تحمیل می‌شود. موردی که حتی ممکن است به کاهش سطح قیمت خودر‌های صفر کیلومتر در بازار هم منجر شود. سالهاست مصرف کنندگان برای انتخاب خودرو، مجبور به خرید از تنها فروشندگان محصولات صفر کیلومتر یعنی خودروسازان دولتی هستند. وضعیتی که در نهایت با پول بیشتر کیفیتی کمتر از انتظار را عاید آنان می‌کند.

بازار کارکرده‌ها جایی است که خریداران می‌توانند بازی خودروسازان را به هم بزنند و دلخواه‌ترین انتخاب را با سطح مناسبی از پرداخت و قدرت خرید داشته باشند، فقط این وسط باید کمی از سخت‌گیری‌های همیشگی دست بکشند. الان که بهترین وقت برای خرید خودرو‌های کارکرده است، یک ده گانه ردیف کرده‌ایم برای افرادی با کمترین قدرت خرید که شرح آن در ادامه می‌آید:

۱. فولکس‌واگن گل مونتاژی

قیمت: ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان

خودروی کارکرده بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون، چی بخریم؟

با حدود ۴۰ میلیون تومان قابل خرید است و از هر نظر خودرو قابل اعتمادی است. گل که در فاصله سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ با همکاری شاخه برزیلی فولکس واگن، در کرمان مونتاژ شد، امروزه قیمتی ۳۵ تا ۶۰ میلیون تومانی در بازار خودرو دارد، ولی با پرداختی ۴۰ میلیونی می‌توان یک نسخه سرحال از آن را خرید.

این خودرو دورگه موتوری ۱۰۰ اسبی دارد که ۱۵۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید کرده و با حجم ۱۸۰۰ سی‌سی خیلی نرم و آرام و جالب کار می‌کند. گل که ابعادش درست در میانه پژو ۲۰۶ و رنو ساندرو قرار دارد، پنج صندلی پارچه‌ای بادوام و نسبتا نرم دارد که در کنار فنربندی اسپرت، اما متعادل، یک سواری خوب شهری را عاید خریداران می‌کند. گل البته برخلاف ساندرو ابدا رانندگی بی‌حالی ندارد و بیشتر شبیه ۲۰۶ تیپ ۵ است با این حال کیفیت ساخت ۲۰۶‌های امروزی ابدا با گل قابل مقایسه نیست.


۲. مرسدس بنز E۲۳۰ مدل ۱۹۹۱

قیمت: ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان

خودروی کارکرده بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون، چی بخریم؟

بی‌شک خاص‌ترین عضو گروه همین بنز کپل است که توسط یکی از بهترین طراحان تاریخ صنعت خودرو یعنی برونو ساکو است و ظاهر بی‌مرگی دارد. خودرو با داشتن طولی معادل ۴.۷۵ متر، یک صندوق بار بزرگ و جادار دارد. پنج صندلی نرم و یک شاسی ضربه‌گیر هم حین مسافرت به شما سرویس می‌دهند چیزی که پس از سه دهه هنوز طعم بنز می‌دهد! این مهم به لطف سیستم فورماتیک در برخی مدل‌ها، پایداری بسیار بالا را هم به مجموعه توانمندی‌های کپل افزوده، حاصل شده است. این سری از بنز E بهایی بالای ۱۰۰ میلیون دارد، ولی احتمالا در نسخه‌های قدیمی‌تر با کارکرد ۳۰۰ هزار کیلومتر قیمتی نزدیک به ۴۰ میلیون تومان دارد.


۳. پروتون ویرا

قیمت: ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان

خودروی کارکرده بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون، چی بخریم؟

با قیمت ۳۲ میلیونی می‌توانید این سدان کوچک شرقی را بخرید و تحت لوای پروتون از کیفیت برجسته خودرو‌های میتسوبیشی لذت ببرید. ویرا که نمونه مورد بحث مدل ۱۳۸۷ است پس از حدود ۱۲ سال فعالیت مداوم، کارکردی نزدیک به ۲۰۰ هزار کیلومتر داشته و کیفیت خوبی را از خود بروز می‌دهد. با اینکه اتاق قطعات تزیینی چندانی ندارد، اما تریم پارچه رودری ها، قطعات چوبی و براق داشبورد و یا پلاستیک به کار رفته در اتاق همگی کیفیت خود را در حدی معقول حفظ کرده و برای نمونه همچون خودرو‌های چینی، دچار رنگ و رو رفتگی، خوردگی یا پوسیدگی نشده‌اند. موتور و مجموعه فنی هم بی‌عیب کار می‌کنند.


۴. فیات سیه‌نا

قیمت: ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان

خودروی کارکرده بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون، چی بخریم؟

سیه‌نا خودرو بدنامی است نه به خاطر اینکه کارایی پایینی دارد یا خیلی زشت است. اغلب تقصیر شکست بزرگ فیات سیه نا در ایران به گردن قیمت‌گذاری اشتباهی است که فیات برای این محصول در نظر گرفت و در نهایت هم موجب شد تا نتواند با رقبای محبوب، اما قدیمی حاضر در بازار ایران رقابت کند. سیه‌نا، اما حالا بعد از حدود ۱۰ سال کار دیگر حاشیه‌نشین شده و از خودنمایی اولیه اش چیزی نمانده است.

این خودرو ایتالیایی که همه مشخصاتش به خودرو‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت بازار می‌خورد، در نسخه‌های با کارکرد ۲۵۰ هزار کیلومتر بهایی ۳۰ تا ۳۵ میلیونی دارد و با ابعادی که حد فاصل یک ساینا و یک پژو ۴۰۵ است، به خریداران این رده خدماتی در حد همین دو محصول را با کیفیتی که خاص محصولات ایتالیایی است، ارائه می‌کند. سیه‌نا برای استفاده شهری محصول قابل اعتمادی است و برخلاف شایعات چندان هم دردسر فنی ایجاد نمی‌کند. در این سطح پرداخت خرید یک نمونه سالم از این محصول اروپایی شاید یکی از جالب‌ترین کار‌ها باشد.


۵. اوپل کورسا مدل ۱۹۹۵

قیمت: ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان

خودروی کارکرده بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون، چی بخریم؟

محبوبه دهه نودی اوپل در بازار ایران هنوز هم از بسیاری خودرو‌های امروزی در کلاس سوپرمینی‌های ایران ویژگی‌های بهتری دارد. ما هنوز هم اوپل را فیلم بیادماندنی لیلا اثر داریوش مهرجویی به یاد می‌آوریم. محصولی که در کسری از زمان به یکی از نماد‌های نوسازی و مدرنیته در دهه ۷۰ خورشیدی در ایران بدل شد و تا امروز اعتبار خود را به عنوان هاچ‌بکی خوش‌دست و کم‌هزینه حفظ کرده است. کورسا که کمی در شهر مصرفش زیاد است، موتوری ۱۲۰۰ سی سی با ۶۰ اسب بخاری دارد و خیلی نرم و بی حاشیه کار می‌کند.


۶. تویوتا کریسیدا GL

قیمت: ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومانخودروی کارکرده بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون، چی بخریم؟

قبول داریم که نگهداری خودرو‌های دهه نودی سخت است، اما کریسیدا مدلی استثنایی است که دیدن کابین سرخ رنگش یا زوزه‌اش در جاده یا تجربه کابین بی‌صدایش حال خریداران را خوب می‌کند. این خودرو که در نمونه‌های سرپا بهای نزدیک به ۲۵ میلیون دارد، در کنار پاور ویندوز و ترمز‌های دیسکی در چهار چرخ، امکانات خوبی مثل آینه و پنجره‌های برقی، دنده اتومات و روکش چرم و پارچه هم دارد.


۷. دوو سیه‌لو 

قیمت: ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان

خودروی کارکرده بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون، چی بخریم؟

کماکان ظاهر موقر خود را حفظ کرده ضمن اینکه کماکان از اقتصادی‌ترین خودرو‌های بازار در بخش کارکرده هاست. سیه‌لو که با کمتر از ۲۵ میلیون تومان قابلیت سوار شدن به شکلی پیوسته را دارد، مثل فولکس گل یا هیوندای ورنا بی‌حاشیه کار می‌کند و به جز برخی قطعات، اغلب خریداران را دچار دردسر نمی‌کند. با اینکه سیه‌لو محصولی است کاملا اقتصادی، اما سواری آن نرم و راحت است و در سطحی بالاتر از خودرو‌های نظیر پراید قرار دارد. سیه‌لو در شهرستان‌ها کمی مشکل قطعه دارد، ولی این موضوع در حدی نیست که بحرانی شود و تنها اندکی اضافه پرداخت را به مالکان تحمیل می‌کند.


۸. دوو ماتیز 

قیمت: ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان

خودروی کارکرده بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون، چی بخریم؟


سوپرمینی سربه‌زیر شرقی خودرویی است به یادماندنی. محصولی که هنوز هم الگوی بهترین نمونه‌های این کلاس در بازار جهانی است و به کم‌مصرف بودن، دوام بالا و طرح متفاوت بدنه مشهور است. ماتیز که در مدل‌های ۸۱ تا ۸۴ در بازار موجود است، اگر موتور و گیربکسش به راه باشد و اتاقش سالم، گزینه قابل تاملی برای سفر‌های شهری است. مدلی که علیرغم گذشت بیش از ۱۵ سال کماکان کیفیت شایسته و درخور توجهی دارد. شاید باور نکنید، اما یک نسخه سالم از ماتیز آنقدر خوش‌ساخت است که از ام‌وی‌ام ۱۱۰ هم عملکرد بهتری به شما می‌دهد.


۹. رنو پی‌کی

قیمت: ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان

خودروی کارکرده بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون، چی بخریم؟

با تزریق قوای فنی پراید، رنو ۵ اصلاح شد. کاری که بسیاری از کارشناسان آن را نسخه ایرانیزه شده سوپرمینی رنو می‌دانند. در واقع با همان استخوان‌بندی پراید، یک رنو می‌خرید که قابل تعمیر، قابل استفاده و قابل قبول است. این خودرو که به نسبت سپند و رنو ۵‌های قدیمی خودرو کاراتری است، برای ۴ نفر جا داشته و کار همان ماتیز را با کیفیت و قیمت پایین‌تر انجام می‌دهد. پی‌کی که به لطف مشابهت فنی با پراید هزینه نگهداری پایینی دارد، در زمینه استهلاک خودرو به نسبت قابل قبولی است، اما ابدا راحت نیست و ایمنی جندانی ندارد بنابراین با آن نباید خیلی تند رانندگی کرد!


۱۰. پژو RD روآ

قیمت: ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان

خودروی کارکرده بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون، چی بخریم؟

روا، آردی یا پیکان پژویی تلفیق اولین خودرو تولید انبوه ایران ناسیونال با پژو ۴۰۵ آنهم از طریق متدولوژی خاص یک خودروساز دولتی است که حاصل آن ارابه‌ای کند، اما مقاوم، جادار با ظاهری آبرومند و مصرفی بالاست. سری RD پژو که همان مشخص اتاق ۴۰۵ را دارد، در زمینه سواری و فنی بیشتر به پیکان شبیه بوده و خشک، محکم و اندکی پرمصرف است. از آنجا که قطعات مشترک بسیاری با دو خودرو دارد، هزینه پایینی به مالک برای تعمیر و نگهداری تحمیل می‌کند ضمن اینکه فرم صندوق بار جاداری داشته و اتاقش راحت‌تر از پیکان است. شاید باور نکنید، ولی نسخه‌های سرحال روآ و آر-دی برای خریدارانی که در پایین‌ترین بخش بازار گیر افتاده‌اند یک نعمت است.

منبع:برترین ها

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
اونی که ماشین میزاره شمارش هم روی ماشین مینویسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
سلام این خودروها عالی است ولی حیف بودجه نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
واقعا هنوز قیمت ها همینن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
من سی تومن دارم ماشین فیات سیه نا می خوام
Iran (Islamic Republic of)
سمیه عبدی
۱۸:۲۳ ۰۵ دی ۱۴۰۰
س. من من ۳۰ تومن پول دا رم یه ماشین می خوام
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۱:۴۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
ارزوی ماشین خریدن رو باید به گور ببریم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۵۰ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
این قیمتها مال قبل این هست که امریکا از برجام خارج شد.الان یک ماشین مثلا پراید که دوگانه سوز هم باشه که بهش برسی اذیتت نکنه.لااقل 65تا باید براش پول بدی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۳۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
الان با ۴۰ ۵۰ میلیون فقط میشه یه پراید مدل ۸۶خرید
Iran (Islamic Republic of)
اروس
۲۰:۲۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
دوستان این مقاله چاپ سال 96 زمانی که همه چیز آروم بود ،الان دیگه چرخ این ماشینارو به این قیمت نمیدن ،یه کارینا ۴۰ ساله زوار در رفته رو میگه ۷۰ تومن
India
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
الان با35میلیون چی میشه خرید.تروخداکمک من مسیره کارش دوره.20سال مستاجرم.پول پیش خونم 2میلیونه.والله والله.وام گرفتم مردم دلشون سوخت همسایه‌ها ضامن شدن.20سال کارگرم مستاجرم دخترم دانشگاه قبول شد رشت.خرجشو دانشگاه رو چکنم مردم.بچم زرنگه معدلش عالیه.من چکنم من توکارخونه شالی کوبی برنج گونی جو برنج کول میکنم.بعدتموم شدبادوم میارن حقوقش زیادنیست.انعام میدن.یکم خوبه.بگین باوام 35تومن چی بخرم.تورو خدابه گدابودنم نخندید.عمرم دستم بودامشب پایان زندگیم بود.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۱۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
من خیلی بوبختم.بخاطر بی پولی مجبور شدم به جای اون لکسوس خوشگله سانتافه بخرم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۱ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
من رواسال ۸۹ دارم موتور ۱۷۰۰ کپی اریسان بسیار ماشین خوبی است صداموترش در حد تیوفایواست از۴۰۵ glx کمتره صداش بالبته ماشین من تازه تعمیروتغییراتی توی هوارسانی وجرقه شمعش دادم
Iran (Islamic Republic of)
رضاخزایی
۰۱:۲۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
من میخواستم ماشین پژو روا قیمت ۱۰ میلیون بخرم ولی پیدا نمیکنم.برای کار لازم دارم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۷:۴۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
قیمتا رو خیلی وایین زدید الان دیگه به 30 40 تومن چیزی جز پراید نمیدن....
بهترین کار خرید یه پراید تر تمیز مدل 87 است تو بازار معروفن به خوب بودن کلا اخرین مدلیه که کیفیت داره
Iran (Islamic Republic of)
هرگز
۱۱:۲۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
من یه پراید ۷۵ دارم تبریز ، ۱۰ تومن میدم سه تومن از بازار ارزون کسی لازم داشت بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
این قیمتها واقعی بود؟ یا دوررنگ و چپی قیمت دادین
Iran (Islamic Republic of)
خواف
۰۰:۲۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
ای ای ای هی هی هی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
در مورد خودروهای دست دوم کار کرده و ارزان قیمت ؛ بسیار عالی و آموزنده بود
لطفا در این مورد مطالب بیشتری اضافه کنید
از زحمات و راهنمایی شما بسیار سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
ک.بدیر
۱۷:۲۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام
کجا می‌توانیم خودروهایی که نشان می‌دهید با20 تا 30
ملیون میشه خرید.آدرس بدهید تا ما هم خریداری کنیم
الآن حسرت پراید مدل پایین زوار در رفته رو داریم
چرا بیخود مطلب چاپ می‌کنید و داغ ماشین نداشته
رو تو دل مان می‌گذارید.فقط قشر پول دارها هستند که هر از گاهی مدل عوض می‌کنند.اخرش هم خرید پراید بی کیفیت رو بگور می‌بریم.خدایا خودت فرجی کن
Germany
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
واقعآ چرا انقدر ناشکرین همینام بخداقسم از سر تک تکمونم زیاده
میپرسین چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام برای درخواست ودیدن ماشین باچه شماره ای باید تماس بگیرم؟
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۵:۰۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام ازتون خواهش میکنم نظر من رو به نمایش بزارید.
ما الان ماشین نداریم دقیقا قبل از اینکه ماشین گرون بشه ما یه پژو 405داشتیم با یه قیمت خیلی مناسب فروختیم اما از اون موقع که ماشین گرون شد ما فقط حسرت ماشین رو میخوریم و قدرت خرید حتی یه پراید غرازه رو نداریم . این انصاف نیست،
بابا من تو جبه جنگ بوده و 2سال جنگیده برای آسایش ما نه اینکه این روزا رو ببینه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۴۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
اقایان خبرنگار شما کجا زندگی میکنین لطفا شماکه میگی سیه لو ۲۵ تا۳۰میلیون من ۴۰ت میدم ۵۰ت میدم شما یک ماشین برامن بخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
چند روز دیگه
با ۴۰ میلیون کدوم دوچرخه رو میشه گرفت؟
مدل ۷۳
‌:)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
چند روز دیگه
با ۴۰ میلیون کدوم دوچرخه رو میشه گرفت؟
مدل ۷۳
‌:)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
عسکهای خوشگل گذاشتید که چی؟ این ماشینها الان داغونن. اون هم با این قیمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
عسکهای خوشگل گذاشتید که چی؟ این ماشینها الان داغونن. اون هم با این قیمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
بیشتر نظرات این بود که این ماشین ها رو بدن مسولین سوار بشن. آقا جون اینها خودشون رو خیلی بالاتر از ملت میدونن مگه مصاحبه مدیر یکی از خودرو سازها و ندیدین گزارشگر میپرسه شما پراید سوار میشید. مدیر بااعصبانیت میگه مگه من توام که پراید سواربشم خودتو با من مقایسه میکنی. نه ما شما رو با خودمون مقایسه نمی‌کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
باید این ماشین ها را از کجا خرید؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
خسته شدیم از این همه مشکلات
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۰۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
باید این ماشین ها را از کجا خرید لطفا آدرس بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ایلیا
۱۲:۰۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
خدایا اوضاع رو ببین
کم کم داریم با شیب ملایم میرسیم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۱۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
مرسی ازاینکه به فکر دلخوشی مردم هستید واسه لحظاتی به مردم امید دادید ولی درواقع خودتونم بهتر از همه ما میدونید که با این قیمتانمیشه ماشین سالم بخرید. ببینید کار ما ایرانیا به کجا رسیده یه روزی همه آسیا آرزو داشتن جای ماایرانیا باشن بتونن پیکان سوارشن الان بعد چهل سال ما باید آرزو کنیم بتونیم همون پیکان روسوارشیم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی امینی
۱۰:۰۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
باسلام این خودروکه میگید۱۰تا۴۰ میلیون کجابایدثبت نام کنیم یاکجابخریم لطف کنیدآدرس بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
اصلا ماشین نو می خوام چیکار. بما نیامده چپ می کنیم.ماشین نو مال پولدارها است. مگه نه؟
Iran (Islamic Republic of)
مسی
۰۹:۵۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
همون بنز اولی کە گفتی برو یە سرچ بزن یا یەدور تو بنگاە بزن از 140 م کمتر نیست ،چند تایی کە معرفی کردی پرسیدم همشون رو پنجاه تا صد میلیون زیر قیمت گفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
ماتیز ارزون تره
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۴۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
یک مورد رو جا انداختید !
با این پول ماشین کنترلی هم میشه خرید!
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۷:۵۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
خسته شدیم به خدا
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۰۷:۵۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
خدایش با این قیمتهایی که شما دادین بیشتر شبیه شوخیه تا واقعیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
احتمالا فقط خودرو اسباب بازی کودکان میشه خرید
Iran (Islamic Republic of)
امر
۰۲:۴۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
حرف های مردم خواندم یکم درباره این مطلب... چقدر غر غر میکنید.... تاکسی اینترنتی و مترو و غیره هست... شرط میبندم اکثر این ها که غر میزنن مستاجر نیستند ولی برای یه ماشین اینقدر هول میکنن که بخرن ر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
تاکسی های اینترنتی و مترو مال شهره. اونی که هر روز باید از روستا بره شهر چی؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
از بس که کرایه ها گرونه همه حاضرن یک ماشین داشته باشن تا بتونن حداقل آخر هفته رو برن بیرون نه اینکه برا یه بیرون رفتن کرایه های زیادی بدن
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
برای درخاست و دیدن ماشین با چه شماره ای باید تماس گرفت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
یعنی کلی خندیدم اینا چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
دستتون درد نکنه که انقد به فکر مردم هستید بچه های yjc
Canada
مجید
۲۳:۱۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
داداش کدومشون بیرنگه من میخام
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۲:۱۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
از‌کجا‌بخریم
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۱:۵۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
داداش یه بنز تمیز پیدا کن می خام پرایدم بفروشم
Iran (Islamic Republic of)
زکیه کرمی قلعه جوق
۲۱:۴۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
من پژ.واردی انتخاب می‌کنم
Iran (Islamic Republic of)
محمد قاسمی
۱۹:۳۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
سلام شما اول تکلیف من مشخص کن من که از اول عمرم خودرو نداشتم قانونی هست که از من حمایت کنه با این قیمتهای پرت که من بدبخت بتونم یه ماشین بخرم بعد تا این خودرو سازان با دلالهای از خدا بی خبر که خودشون واقعا نمیدونند که چه کار میکنند چوب خدا بی صدا هست تماشا کن چه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۹:۲۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
مثلا خاستید با این تجزیه تحلیلی که کردید مردمو دلگرم کنید یا اینکه بگید هنوزم میشه با این پول ماشین خرید؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
داخل کشورهای دیگر اینطور نیست محصولات داخلی ارزان به مردم میفروشند و برای سود بیشتر به کشورهای دیگر صادر میکنند.ولی در ایران با بالاترین قیمت به مردم میدند.خودرو مرگ 68تومن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۴۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
عجب بی وجدان هایی هستند، یک مشت درد دروغگو جمع شدند در صنعت خودرو، نمایندگان مجلس و دولت هم حامیان آنها هستند
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۸:۱۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
مایه شرم است کشوری که تولید کننده بهترین موشک های دنیاست و قدرتی مثل آمریکا توانمندی موشکی ایران را اقرار میکند از تولید ماشین با کیفیت با استاندار های جهانی عاجز است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
آره. موشکهامون زدن هواپیمامونو پودر کردن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۲۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
ژیان سوار شید ارزونه با پنج تومن بخرید اینقدر ناشکری نکنید . پراید لاکچری شد چقدر شماها تجمل گرا و لاکچری هستید خب ژیان سوار شید . نمایندگان مجلس هم دیدم همشون ژیان دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
اینا رو بدید دولتیا سوار شن موقع مناظره انتخاباتی بیان
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش راد
۱۶:۵۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
روزای روشن خداحافظ پراید لگن خداااحااافظ
Australia
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
ببینید چطوری دارن به این مردم ظلم می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
واقعابی شرمی ووقاهت تااین حد؟خودتحریمی یعنی همین.خودرومونتاژداخلی هم بالای دویست میلیون.!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
پراید بدرد نخور ۶۰ میلیوووون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
پراید 60 میلیون حاجی پراید الان 100میلیون
Iran (Islamic Republic of)
آتیلا
۱۴:۴۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
خیلی خوب هستند ماشین ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
عجب صبری خدا دارد.....
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۱۴:۳۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
واقعا جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
مردم را مسخره کردین،؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
جوان نان ندارد بخورد . . . جوان نمیتواند خودش را بر روی زمین بکشد . جوان نا امید شده ... به داد مردم برسید !
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۱۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
سلام‌بنده‌یه‌روآ‌مدل‌۸۷خریدم‌۳۰ میلیون‌ها
چجوری‌میگی‌بنز‌۴۰ تومن،روآ‌۱۵تومن؟؟؟؟؟!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۱۴:۰۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
بهترین انتخاب

روا دوگانه فابریک کارخانه است

1- جادار و اتاق 405 و آبرومند

2- موتور و گیربکس ارزان قیمت و کم خرج

3-گاز فابریک کارخانه که کپسول 18 کیلویی جا میشه....

4-قابلیت حمل بار تا وزن 700 کیلوگرم بعلت داشتن فنر شمش

5- ایمنی خیلی مناسب تر از پراید و پیکان و .....
Iran (Islamic Republic of)
یگانه
۲۱:۳۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
سلام من چند ساله دارم کار میکنم 20 میلیون دارم هرکاری میکنم نمیتونم ماشبن بخرم تو روخدا یه فکری به حال ما کنید
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۰۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
مردم ایران میبیند ما چقدر بدبختیم بخدا .ما همه چی داریم میبینید پیشنهاد چه ماشین های میدن خدا ازتون نگذر ‌.خدایا تو هستی و میبینی اینقد صبر نکن .خودت یکاری بکن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
واقعا خجالت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
چجوری باید بخریم
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۲:۱۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
چرا شعر میگید اخه با ده تا پونزده ملیون پژو آردی هم نمیشه خرید نهایتا میشه یه موتور سیکلت گرفت اخه چرا فک میکنید ملت نفهمن
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۱۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
بنده با این پول دنبال یک درشکه با الاغ جوان میگرم اگه ی موقع کسی داشت خبرم کنه تشکر ،،،،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
سلام من یه روا اردی میخام
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۰۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
البته بهتر بود اینم گفته می‌شد که برای هر یک کیلومتر راه رفتن با این خودروها چند هزار تومان باید خرجشون کرد و همینطور مصرف بالای بنزین و آلودگی هوا بخاطر قدیمی بودنشون تمام دنیا دنبال این هستن که تا چند سال دیگه خودرها برقی بشن ما داریم مردم راهنمایی میکنیم کدام خودروهای فرسوده و قدیمی رو خریداری کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
اینا الان باید تو موزه باشن، از بس قدیمی هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
با 50 تومن الان فقط میتونی فرغون بخری!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
کجا میشود این ماشینها را با این قیمت واین تمیزی پیدا کرد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ایمان
۱۱:۵۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
مطمیینی یا دارید با مردم شوخی می کنید ؟؟؟؟؟؟امروزه نمیشه گفت خواب اصحاب کهف بودید اما خدایش توی این یکساله خواب بودید؟؟؟؟همون بنز رو الان با ۱۰۰مبلیون هم به شما نمی دن
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۰:۰۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
عالیه اگه رنگ ذوش نپریده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
Yjc خودتون میگیرین اینا رو بعد سوار بشین
حالا اون کنار معاینه فنی شونو چطور میگیرین
قطعات پروتون و بنز قدیمی رو از کجا گیر میارین لابد از میدان شوش !
خواهاشا نظرم رو پخش و ادمین محترم جواب بدین سوالم رو
Iran (Islamic Republic of)
م.
۲۳:۴۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
حق مردم ایران اینه که این چهارچرخ های قدیمی رو با 50 میلیون هزینه سوار شن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
لندور _جیپ ومزداهزار ژیان یادتون رفته بنویسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
خدا نگذره از اون ۲۴ میلیون نفری که دنبال قر و فرشون بودن
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۳:۱۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
اینا رو بدید به اون به نام مسئولینتون ببینم سوار میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
خیلی خوب من یکی از ینارا میخام از کجا باید بخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
واقعا با40 م میشه خرید اگه هست پس ادرسشو بزنید که ببینیم واقعیه یا میخان ملته سرگرم کنند
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۲۲:۴۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
من یک رنو 5 صفرش رو خریدم 84 هزار تومان. الان رفتم یک کامیون پلاستیکی برای نوه ام بخرم. گفتند 120 هزار تومان. یاد قصه اصحاب کهف افتاپم.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۳۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
لندور_جیپ _مزدا1000وژیان یادتون رفته باین قیمت اونارو میشه خریداونم موتورش خابیده
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۲:۲۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
سلام من الاغ میفروشم هر که خواست میدم دونه ای ده میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
الاغ همسایه ی ما هم ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
اخی که چه داره به سرمون میاد اخه ۶۵ میلیون پراید ای خدااااا کجایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
فقط پروتون و گل خوبه نسبت به بقیشون به روز تر وگرنه بقیه قدیمی ان
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
این خودرو ها کاملا از رده خارج شدن وقطعات یدکی اونها یا پیدا نمیشه ویا خیلی گرونه وهرکاری که بکنی وکلی خرجش کنی بیشتر اون سواری میکشه مخصوصا اگه موتورش به خرج بیفته
Iran (Islamic Republic of)
mojtaba
۲۱:۵۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
دورد
تمام قیمتهاه جز رنو اشتباه هست اخی سیلو۲۵ میلیون من ده تا میخوام سیلو سالم کمتر از ۴۰ تومن نیست
روا ۱۵ تومن
Iran (Islamic Republic of)
دانا
۲۱:۴۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
سلام . در نرم افزار دیوار و شیپور که فیلتر قیمت کنی ، می توانی خودرو با قیمت دلخواه پیدا کنی. خودروهای مذکور در بالا خوبند ولی مشکل قطعه و مکانیک دارند
برای پایین آمدن قیمت خودروی صفر از ناحیه ی مردم نخریدن و قناعت به ماشین فعلی شأن راه کار و برای دولت( که هیچ وقت نمی خواهد قیمت خودرو را پایین بیاورد و به صرفش نیست) برداشتن تعرفه گمرک برای خودرو یا واردات خودروهای کارکرده یا معقول کردن و شفاف سازی قیمت تمام شده ی قیمت خودروی داخلی راه کار هست تا آلودگی هوا ی ناشی از خودرو هم کاهش یابد.
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۲۱:۳۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
اولا بنز پیدا کردی تمیز اگه صد تومن داشتم باز بنز رو میخریدم نه پژو صفر اشغال رو هر چند که بنز ۴۰تومن نیست دوم اینکه قطعات پیدا نمیشه به سختی اونم با قیمت بالا اگه قطعات ماشین قدیمی ها در دست راس بود صد سال اگه ماشین ایرانی میخریدم مملکت که معلوم نباشه کی دستور میده کی اجرا میکنه کی میخوره کی میبره معلومه به جایی میرسه که همه چی قدیمش از جدیدش بهتره بر عکس تمام کشور هایم خدایش پراید ۶۴ میلیونو کجایی دلم بزارم؟؟؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
دوست عزیزیادم نمیره زمانیکه پرایدرابه مردم معرفی میکردن ۱۲۰۰ قیمت معمولیش بودو۱۷۰۰ قیمت کولرداروشیشه برقیش بودکه اصطلاحا میگفتن فول همون موقعه هم مردم نمیخریدن ازش خوف داشتن میگفتن قوطی کبریته تصادف کنه مچاله میشه خلاصه خیلی تودل مردم جاوا نکردکه ملت میگفتن فقط پیکان توی روستاهم لوازمش پیدامیشه بعضیهااز بزرگمنشی مردم سوء استفاده کردن پرایدی که درجاده جرات رانندگی باهاش را نداری به مردم میفروشندبه قیمت ده برابر . کارخانه هم از زمان وموقعیت سوء استفاده میکند. یه پژو۴۰۵GL مدل ۷۰ دارم حدودپانزده ساله دارمش وازش انقدر راضیم که اگرکارخانه ۱۰ پرایدصفربهم بده باهاش عوض نمیکنم امنیت جانی درحدخوب خودشوداره لوازمش هم هست کلی مسافرت باهاش رفتم وخسته نمیکنه راننده را خلاصه بگم یه چرخش میارزه به صفرهای امروزی قابل توجه شرکت های سازنده که انقدرافزایش قیمت بیخودندن کافیه ملت همگی رو بیارن به این ماشینهای قدیمی استخوندار تا برشکستگی تاریخی شرکتهای ماشین سازی بوضوح رویت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
سلام ماشین دست دوم باید تو اوراق ها پیدا کرد عکس ها نوه اما خودشون اوراق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
تو احتمالا تو ایران زندگی نمیکنی
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
کجا این قیمت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
نمیشه دولت شب بخوابه وصبح بلند شه ببینیم واردات خودرو آزاد شده وارزون اونم از نوع آمریکایی‌ بعد بگه ماهم نمیدونستیم مسخره اس
۱۲