مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی این استان از ابتدای سال ۹۸ تا پایان آذر، نسبت به مدت مشابه سال قبل آن چهار برابر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۲۶ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال با ۲ هزار و ۴۲۶ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

او با اشاره به واگذاری ۱۶۷ قطعه زمین به مساحت ۶۲ هکتار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سمنان به سرمایه‌گذاران در امسال، بیان کرد: بهره‌برداری از ۲۶ واحد تولیدی سبب ایجاد اشتغال برای ۶۴۱ نفر شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: در مدت مشابه سال گذشته، ۲۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی این استان با سرمایه‌گذاری ۶۰۵ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

او تصریح کرد: در سال گذشته نیز ۱۲۴ قطعه زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان برای فعالیت‌های تولیدی به سرمایه‌گذاران واگذار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی این استان تلاش را برای کمک به واحد‌های صنعتی و تولیدی انجام می‌دهد تا واحد‌ها بدون دغدغه به تولید و فعالیت مشغول باشند.

۹۰ درصد از صنایع استان سمنان مربوط به صنایع کوچک، ۶ درصد مربوط به صنایع متوسط و بقیه مربوط به صنایع بزرگ است، ۱۸ مجموعه شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در استان سمنان تحت پوشش شرکت شهرک‌های صنعتی است.

کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار