معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهادت سردار سلیمانی عزم آزادی خواهان جهان را برای ایستادگی مصمم‌تر کرد.

انقلاب اسلامی ایرانبه  گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار نعمان غلامی صبح امروز در یادواره ۱۰۹۶ شهید عشایر کرمانشاه و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  گفت: مراسم با شکوه و با عظمتی که در این ایام خجسته و نورانی دهه فجر انقلاب اسلامی ایران با نام شهیدان سرفراز این سرزمین، سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ۱۰۹۶ دلاورمرد و سروقامت شهدای عشایر برگزار شده در این مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی ایران دارای پیام و جایگاه و ارزشی والا است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: ۴۰ سال از نبرد و رویارویی سخت و پر از پیروزی و مقاومت و ایستادگی ملت سرفراز ایران اسلامی در بستر ولایت گذشته و ما امروز وقتی به این تاریخ ۴۰ ساله می‌نگریم، عظمت‌ها و جلوه‌های ثابت کننده‌ای را می‌بینیم که نشان می‌دهد ظهور نزدیک است.

سردار غلامی گفت: این جلوه‌ها ثابت می‌کند عبور از گردنه‌ها و موانع سخت و دشواری که استکبار در مقابل ملت ایران و ملت‌های آزاده قرار داده با درس گرفتن از مکتب نورانی اسلام و ولایت امکان پذیر است و می‌توان از این گردنه‌ها و موانع سخت عبور کرد و با وجود سختی‌ها مدام به سمت قله‌ها در حال صعود، حرکت و کسب پیروزی بود.

او با بیان اینکه درس‌هایی که در این ۴۰ سال ملت ایران از مکتب رهایی‌بخش اسلام و اهل بیت (ع) گرفتند و در زمین پیاده کردند افق‌های بسیاری را پیش روی بشریت قرار داده است، افزود: امروزه طلوع خورشید عالم تاب انقلاب اسلامی ایران که چهل و یکمین بهار آن را جشن می‌گیریم زوایای بسیاری از تاریخ حاکم بر عالم را درنوردیده و چشم انداز روشنی از امید پیش روی بشریت قرار داده است.

سردار غلامی بیان کرد: ابراز محبت‌ها در تشییع سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرزند انقلاب و سرباز نظام و ولایت نشان داده تأثیرات ایستادگی و مقاومت این ملت در طول ۴۰ سال چه اندازه زوایای عالم را در نوردیده است و شعار گسترش نفوذ معنوی انقلاب را چه اندازه توسعه داده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این افتخار متعلق به یکایک ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان به ویژه خانواده‌های شهدا و مرزنشینان است، عنوان کرد: شهادت ۱۰۹۶ عشایر دستاوردی در عرصه مجاهدت است.

او گفت: با نگاه به مراسم تشییع شهید حاج قاسم و انقلابی که در دل‌های ملت‌ها و آزادی خواهان دنیا ایجاد کرد و قیامتی که این انسان مخلص فدایی ملت و آزادی خواهان جهان در عالم به پا کرد، در می‌یابیم شهادت وی ۴۰ سالگی دوم انقلاب را با سرعتی مانند نور به جلو برده است.

سردار غلامی افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی استحکام حرکت انقلاب و استقلال همه آزادی خواهان جهان از این تفکر و دستاوردهای این انقلاب که در مسیر بیداری فطرت و الهی انسانی است را به نمایش گذاشت و بهاری از به بار نشستن گل‌ها در مسیر انقلاب را در عالم نشان داد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: این شهید بزرگوار در آغاز چهل سالگی دوم که جوسازی‌ها و تهاجم فرهنگی افزایش یافته بود با شهادتشان یک مرتبه امتدادی نورانی در پیش روی ملت ایران قرار داد و تأثیرات ۴۰ سال اول انقلاب و مجاهدت شهدای عشایری این سرزمین اسلامی را با امید برای برداشتن گام‌های بلند و عزم و اراده جدی در ۴۰ سالگی دوم نشان داد.

او با بیان اینکه ۱۰۹۶ شهید عشایری به عنوان ستاره‌های نورانی نور خود را از خورشید وجود حاج قاسم می‌گیرند، بیان کرد: عشایر چراغ نورانی به سمت آینده پر از عزت این سرزمین هستند لذا برگزاری این مراسم برای مرور عزت سرزمین حاج قاسم سلیمانی است که با شهادت خود ابهت مستکبرین و صهیونیسم‌ها را در هم شکست.

سردار غلامی گفت: حاج قاسم سلیمانی با خنثی کردن توطئه‌ها در سوریه، عراق و یمن و جای جای سرزمین‌های اسلامی نشان داد اراده الهی این ملت و سربازان ولایت ترسیم کننده قطعی آینده بشریت است.

او با تاکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی عزم آحاد ملت ایران و آزادی خواهان جهان را برای ایستادگی مصمم‌تر کرد، افزود: جهانیان در همان لحظات خاکسپاری این فرمانده بزرگ، با دقت موشک‌ها و اراده فرمانده معظم کل قوا چگونگی عقب نشینی مدعیان قدرت و پذیرش اقتدار جمهوری اسلامی را دیدند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: سردار سلیمانی جلوه‌ای از قدرت جمهوری اسلامی و اقیانوس خروشان ملت بود که به صحنه آمد و آینده را تضمین کرد.

سردار غلامی با تاکید بر اینکه پیام این نشست نورانی این است با تمام توان راه شهید سلیمانی ادامه دارد، تصریح کرد: در تاریخ ۴۰ ساله دستاوردهای انقلاب و مقاومت، هر جا کوتاه آمدیم و از مسیر شهدا فاصله گرفتیم، دشمن پیشروی کرده و هر جا با قدرت ایستادیم و بر دستاوردهای مکتب شهادت و مقاومت با دشمنان تاکید کردیم پیروز شدیم.

او افزود: همه آنهایی که باید از این مرزهای سرشار از عزت پاسداری کنند راهی جز درس گرفتن از مکتب حاج قاسم و شهدای مقاومت ندارند؛ راه ما راه ایستادگی، مقاومت و پافشاری بر دستاوردها است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در سرزمینی که استعدادهای نورانی و فرماندهان و چهره‌های خط شکن وجود دارد به سادگی می‌توان مسائل معیشتی اجتماعی و … را حل کرد و راهش این است که درس‌های این مکتب و روش‌های جهادی این عرصه در عرصه اداره حکومت حکم فرما شود.

سردار غلامی عنوان کرد: همان طور که در قرارگاه و شب زنده داری‌ها با ایثار و فداکاری این حماسه‌های بزرگ خلق می‌شود در عرصه اقتصادی در کشوری که این همه منابع، ظرفیت و استعدادهای برتر و خلاق و کارآفرین با ترازهای بالای هم می‌توان مشکلات را حل کرد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.