نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: ظرفیت‌های زیادی بین جوانان مومن و انقلابی استان وجود دارد که می‌توانند کار‌های بزرگی را خلق کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: ظرفیت‌های زیادی بین جوانان مومن و انقلابی استان وجود دارد که می‌توانند کار‌های بزرگی را خلق کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در مراسم قدردانی از عوامل برگزاری کنگره ملی هزار و ۵۰۰ شهید استان هرمزگان در بندرعباس افزود: خلوص نیت و کار جهادی همه مسئولان و جوانان در برگزاری این کنگره موجب شد تا برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات هرمزگان ثبت شود.

اوگفت: رهبرمعظم انقلاب مسئولیت مهم گام دوم انقلاب را برعهده جوانان گذاشته اند، چون به همت و غیرت جوانان اعتماد و ایمان دارند.

استاندار هرمزگان نیز با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: این دهه حاصل سال‌ها خون شهدا، مجاهدت، سختی‌های روحانیت و انقلابیون در رسیدن به نقطه عطف تاریخ سیاسی ایران است تا ما بتوانیم در آرامش و امنیت برنامه‌های خود را برگزار کنیم.

فریدون همتی با اشاره به برگزاری موفق کنگره ملی شهدای هرمزگان پیشنهاد کرد: سال آینده نیز کنگره بزرگی برای پاسداشت سال‌ها مجاهدت رزمندگان و ایثارگان استان برگزار شود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان هم از همه کسانی که در برگزاری کنگره ملی هزار و ۵۰۰ شهید استان نقش آفرین بودند، قدردانی کرد.

سردار اباذر سالاری افزود: به برکت هدایت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، نظام مقدس جمهوری اسلامی پویاتر از گذشته و انقلاب مان به سایر نقاط جهان در حال انتقال و گسترش است.

او گفت: با حضور پرشور و یکپارچه خود در راهپیمایی وحدت آفرین ۲۲ بهمن بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را برآب خواهیم کرد.

اجرای گروه سرود منتظران ظهور مسجد صاحب الزمان شهرک توحید بندرعباس از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.