رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد در شرق و از شنبه وزش باد نسبتا شدید وطوفان شن در اکثر مناطق استان پیش بینی می‌شود.

طوفان در راه کرمانحمیده حبیبی، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه آسمان صاف تا کمی ابریست گفت: امروز وزش باد در شرق پدیده غالب استان است.

او با اعلام اینکه فردا جوی نسبتا آرام در سطح استان حاکم است افزود: از روز شنبه وزش باد نسبتا شدید به همراه خیزش گردوخاک و طوفان شن اکثریت مناطق استان را فرامی گیرد.

حبیبی اظهار کرد: شدت بازش باد در مناطق شرقی بخصوص در شهرستان ریگان بیشتر است.

حبیبی با اشاره به اینکه بر اثر وزش باد کاهش دید افقی و کاهش کیفیت را در مناطق داریم اظهار کرد: رانندگانی که قصد تردد از محور‌های مواصلاتی کرمان به سیستان وبلوچستان – کرمان ویزد رادارند با احتیاط برانند واز شرایط جاده‌ها باخبر باشند.

اوبیان کرد: این شرایط جوی تا پایان هفته آینده در استان حاکم است.

حبیبی گفت: در حالی که نرماشیر در ۲۴ ساعته گذشته با ۲۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته شهربابک ولاله زار با ۸ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۳ درجه‌ی سانتیگراد زیر صفر اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/س

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار