معاون باز آفرینی و مسکن راه و شهرسازی استان قزوین گفت: صلاحیت حدود نیمی از مشمولان مرحله اول طرح ملی مسکن در استان تایید شده است.

ناصری فر معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: از هزار و ۹۴۵ ثبت نام کننده مرحله اول طرح ملی مسکن، هزار و ۲۰۰ نفر مربوط به شهر‌های با بیش از صد هزار نفر جمعیت و مابقی مربوط به بنیاد مسکن است.

ناصری فر افزود: از هزار و ۲۰۰ ثبت نام کننده شهر‌های با بیش از صد هزار نفر جمعیت، ۴۸ درصد  صلاحیت و اطلاعاتشان تایید و پیامک دریافت کرده اند.

او از این افراد خواست از امروز تا ۲۵ بهمن بر اساس حروف الفبای مندرج در سایت طرح اقدام ملی مسکن و با در دست داشتن مدارک برای تکمیل ثبت نام به میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کنند.

معاون راه و شهرسازی اضافه کرد: برای افرادی که به هر علتی نتوانند در زمان در نظر گرفته شده مراجعه کنند وقت دیگری از ۲۶ تا ۳۰ بهمن در نظر گرفته شده است.

ناصری فر درباره افرادی که پیامک در یافت نکرده اند و یا اعتراضی به تایید نشدشان دارند خواست از ابتدای اسفند تا دهم همان ماه اتراض کتبی خود را برای بررسی در سامانه مسکن ملی ثبت کنند.

معاون باز آفرینی و مسکن راه و شهرسازی استان قزوین تاکید کرد: مرحله دوم ثبت نام در طرح ملی مسکن پس از ظرفیت سازی از اسفند ماه آغاز می‌شود.

قرار است در طرح ملی مسکن در ۱۰ شهر استان قزوین برای افراد فاقد مسکن واحد مسکونی احداث شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.